וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה בצ'אט לאישה - וסחט כסף מ-4,000 גברים

קובי דוד

28.2.2012 / 12:21

צעיר בן 22 מחצור הגלילית חשוד שהתחזה ברשת לאישה, ובמשך שלוש שנים פיתה גברים לשלוח לו תמונות אינטימיות שלהם. הוא איים לפנות לבנות-זוגם, ושלשל לכיסו מיליוני שקלים

מפלג הונאה במחוז צפון של המשטרה חוקר בימים האחרונים פרשה רחבת היקף של סחיטה באיומים דרך האינטרנט, הונאה והתחזות. במשטרה מעריכים שאלפי גברים נפלו קורבן לסחיטה.

לפי החשד, צעיר בן 22 מחצור הגלילית התחזה לאישה רווקה מאזור הצפון, שחיפשה "קשרים רומנטיים קצרי-מועד עם גברים". הצעיר החשוד גלש במשך שלוש שנים וחצי באתרי היכרויות ברשת, ושוחח בחדרי צ'אט עם גברים מכל רחבי הארץ. בתום היכרות קצרה, הצעיר העביר לגברים שהכיר תמונות של נשים ערומות, שאליהן התחזה, לכאורה. בתמורה, דרש המתחזה מאות שקלים על כל תמונה ושיחה.

המשטרה חושדת כי הצעיר איים על קורבנותיו שאם לא יעבירו לו סכומי כסף נוספים, הוא ישלח לבנות זוגם תמונות שלהם במצבים מביכים, יעביר להן את פרטיהם, ויספר להן על השיחות הארוטיות שניהלו מולו. במפלג ההונאה במחוז צפון חושדים כי הצעיר הצליח לשלשל לכיסו עד כה מעל שלושה מיליון שקלים, והונה מעל 4,000 גברים שהכיר באינטרנט.

"החשוד פעל במשך למעלה משלוש שנים וחצי, והתחזה לנשים בשם 'אנה' או נועה'. הגברים חששו כי בנות-זוגם יגלו את היחסים שפיתחו עמו באינטרנט ונאלצו לשלם לחשוד", אמר רב-פקד אריה אלקובי, המנהל את החקירה. לדבריו, עד כה התקבלו במשטרה עשרות תלונות מגברים בצפון הארץ, לצד תלונות שהגיעו מתל אביב, מראשון לציון, מירושלים ומאשדוד. החשוד יובא מחר (רביעי) לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט המחוזי בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully