וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מורה מהצפון ניצלה מינית תלמידה במשך שנים

קובי מנדל

5.2.2012 / 14:05

על פי האישומים, שרובם טרם הותרו לפרסום, המורה בעלה בהסכמה את התלמידה במשך ארבע שנים מאז היתה התלמידה בת 13 ועד לגיל 17. אביה של הצעירה: "היא הפכה את בתי לשפחת מין"

פרשת מין חמורה בין כותלי בית הספר. לבית משפט השלום בחיפה הוגש לפני כשבוע כתב אישום נגד מורה בת 53 הנאשמת בבעילה אסורה בהסכמה של תלמידתה ובביצוע מעשה מגונה בגופה, כך הותר היום (ראשון) לפרסום.

המורה לימדה בבית ספר באזור חיפה ומדובר לפי האישום במעשים שנמשכו ארבע שנים, מאז שהילדה היתה בת 13 ועד הגיעה לגיל 17. כיום הנערה הינה בת 19. בית המשפט אסר לפרסם כל פרט נוסף מפרטי האישום.

אביה של התלמידה אמר לוואלה! חדשות: "המורה הפכה את הבת שלי לשפחת מין, שלחתי אותה לבית הספר שם צריכים לתת לה הגנה שלא נתנה לי והמורה כמחנכת הפכה את בתי לשפחה במשך שנים. האם יכול להיות דבר גרוע מזה?". עוד סיפר האב כי ידע שבתו בקשר עם המורה אבל "הכל היה לוט בערפל". "אני חליתי באותה תקופה והייתי עסוק בעצמי אבל הבת לא סיפרה לי דבר על מה שעבר עליה", סיפר האב.

עורכת דינה של הבת, תמי אולמן, מסרה אף היא כי "מדובר במקרה חמור מאוד. הורי התלמידה אינם מסוגלים לקלוט כיצד שולחים ילדה קטנה לבית הספר ובה בעת המורה שלה מנצלת את תמימותה".

עוד בנושא

אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה
אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו
אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully