וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפכה מים על ח"כ בן-ארי - והורשעה בתקיפה

גלעד גרוסמן

2.2.2012 / 17:27

פאטמה דיאב, תושבת שייח' גראח, השפריצה מים לעבר הח"כ מהימין הקיצוני בעת שסייר בשכונה העומדת במוקד עימותים בין השמאל והימין. בן-ארי דורש להטיל עליה עונש מאסר

בית משפט השלום בירושלים הרשיע השבוע את פאטמה דיאב, תושבת שכונת שייח' ג'ראח, בתקיפתו של חבר הכנסת מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי) ושל שני גברים נוספים, לאחר ששפכה עליהם מים לפני כשנתיים. כמו כן, היא הורשעה בכך שהיכתה צלם באמצעות כפכף.

ח"כ בן-ארי העיד כי סייר בשכונה, הנמצאת במוקד עימותים בין השמאל והימין הקיצוני, כדי לעמוד מקרוב על סידורי האבטחה הקיימים במקום, ובעת שהיה עסוק בהכנסת ילדיו לרכב כדי לעזוב את המקום, התקרבה אליו דיאב והתיזה לעברו מים מתוך בקבוק שהחזיקה בידה. דיאב אמנם הודתה בכך ששפכה מים על בן-ארי, אולם היא טענה כי עשתה זאת בעקבות התגרות מצד אנשים שהיו במקום, והכחישה את האישום השני בנוגע לתקיפת הצלם. בנוסף, היא טענה שהאינטרס הציבורי בהרשעתה מתגמד מול הנזק שייגרם לה כתוצאה מההרשעה.

נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופטת שולמית דותן, קבעה כי גרסתה של דיאב לפיה ילדים יהודים, תושבי המתחם, תקפו אותה וקיללו אותה, ולכן היא רדפה אחריהם והתיזה מים לעברם, הופרכה באמצעות קטעי וידאו שצולמו בזמן האירוע, ומראים שהיא תקפה את בן-ארי ללא כל התגרות. "העובדה שהתקיפה בוצעה באמצעות התזת מים על המתלוננים, וכי לא נגרם להם נזק ממשי מעבר לאי-נוחות, היא אכן שיקול שיש להביא בחשבון לעניין זה, אך מי שתוקף אדם אחר, ללא כל התגרות מצדו, לא יוכל לטעון שמדובר במעשה קל ערך שלא ראוי בגללו להכתימו בפלילים", קבעה השופטת, והחליטה להרשיע את דיאב. כמו כן, היא הרשיעה אותה בתקיפת הצלם על סמך סרטון נוסף.

ח"כ בן ארי דרש מהתביעה לבקש שיוטל עונש מאסר בפועל על דיאב. "אני שמח שהמדינה קיבלה את הדרישה שלי להעמיד את דיאב לדין, אך אין להסתפק בעונש מינורי על פורעת חוק הנתמכת בידי אנשי השמאל הקיצוני", אמר לאחר מתן הכרעת הדין. כזכור, לפני כחודש התעוררה סערה ציבורית לאחר שח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) שפכה כוס מים על ח"כ ראלב מג'אדלה (עבודה).

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully