וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורו של נער מנתניה שאנס באכזריות בת 30

גלעד גרוסמן

29.1.2012 / 17:28

שלוש שנות מאסר נגזרו על הנער, שהיה רק בן 13 בעת ביצוע המעשה. הוא הורשע שאנס באלימות אישה בחדר המדרגות בעת שחזרה ממסיבה. בשבוע שעבר דחה בית המשפט העליון את ערעורו

בית המשפט העליון דחה בשבוע שעבר את ערעורו של נער בן 15, שהורשע לפני כשנתיים כי אנס באכזריות אישה בת 30 בחדר המדרגות בבניין שבו היא מתגוררת. כעת על הפרקליטות להודיע האם היא מערערת על העונש של שלוש שנות מאסר שנגזר עליו. בפרקליטות ביקשו לבחון האם הנער משתקם, אולם עד כה הוא לא השתלב בתוכנית טיפולית מכיוון שסרב להודות בביצוע האונס.

השופט אליקים רובינשטיין כתב בפסק הדין כי "העמדה שלפיה עברייני מין מכחישים אינם זוכים ככלל לטיפול (וכפועל יוצא, למשל, לחופשות ולניכוי שליש), ולתכנית שיקום - אף שאולי חל בה ריכוך - ראויה בעיני לבחינה מקצועית מחודשת. ניתן להבין מנין גישה זו נובעת, אך יתכנו מן הסתם גם מקרים לא מעטים שבהם עברייני מין מכחישים את העבירות מטעמים חברתיים ומטעמי בושה. מכל מקום, בוודאי כשהמדובר בנוער, שאישיותו טרם התייצבה, יש מקום לעיון מחדש בתפיסה שלפיה אין מכינים תכנית שיקום נוכח ההכחשה".

האירוע הקשה ארע בחודש מרץ 2010 בעת שהנאנסת חזרה לביתה ממסיבת פורים. הנער ביקש ממנה סיגריה ולאחר מכן עקב אחריה למקום מגוריה ברחוב סמילנסקי בעיר, שם תקף אותה בחדר המדרגות. הוא לקח ממנה את מכשיר הטלפון שלה ואנס אותה באכזריות תוך שהוא מחזיק בגרונה, מטיח את ראש במדרגות ונושך אותה. משסיים לבצע את זממו גנב את תיקה וברח. האישה ביקשה עזרה מעובר אורח שהזעיק את המשטרה ולכד את הנער.

עוד בנושא

אישום: בן ה-13 אנס בת 30 בחדר המדרגות
חשד: בן 13 אנס צעירה ששבה ממסיבה בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully