וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנים של הורי התאומים: "לא מאמינים, משפחה טובה"

26.1.2012 / 16:45

בעוד התאומים בני ארבעת החודשים מאושפזים בבית החולים, שכניהם של בני הזוג מתקשים להאמין כי ההורים התעללו בילדים, אך חלקם נשמעים מהוססים: "אולי פעלו בחוסר מודעות"

"אנחנו לא מאמינים שהם יכלו לעשות דבר כזה", כך נשמעו היום (חמישי) שכנים של בני הזוג ממרכז הארץ העצורים מאז שלשום בחשד להתעללות בילדיהם בני הארבעה חודשים, כשכולם מספרים על משפחה טובה ועל תאומים שנראו בריאים ומטופלים היטב. "הם היו שקטים ומיעטו לדבר", סיפרה אחת השכנות. "היינו יורדים ועולים במעלית עם התאומים שנראו מתוקים, פשוט שני מלאכים. זה לא ייאמן שהם במצב הזה".

עוד על פרשת התאומים
תאומים בני 4 חודשים אושפזו בשיבא עם חבלות קשות
הורי התאומים: "טיפלנו בהם בכפפות של משי"
הרופאים קבעו: מצב התאומים נגרם כתוצאה מחבלה
התאומים המאושפזים: הסבתא שוחררה, מעצר ההורים יוארך

הארכת מעצר לשני ההורים החשודים כי התעללו בתאומים שלהם וגרמו לחבלות קשות, ינואר 2012. נמרוד סונדרס
"התאומים נראו בריאים ומטופלים היטב". ההורים בהארכת מעצרם/נמרוד סונדרס

בבית החולים לילדים ספרא בתל השומר לא חל עדיין כל שינוי במצבם של שני הפעוטות. מצבה של הבת מוגדר טוב ואילו הבן עדיין במצב קריטי ונשקפת סכנה לחייו. במחלקה לטיפול נמרץ ילדים הורגש חסרונם של ההורים, שלא משו ממיטות ילדיהם עד שנעצרו וכרגע נחקרים במשטרת מרחב דן. גם הסבתא, אמה של האם, שטיפלה בתאומים וסייעה להורים, אשר התגוררו בביתה בחודשים הראשונים לחיי ילדיהם, לא הגיעה לראות את הנכדים שלה מאחר שהמשטרה אסרה עליה להתקרב אליה במסגרת תנאי השחרור שלה במעצר בתנאים מגבילים.

"נשאיר למשטרה לעשות את עבודתה"

היא עדיין מוגדרת כחשודה אף היא בהתעללות בקטינים חסרי ישע. קרובי משפחה אחרים המשיכו גם היום להגיע לבית החולים ולסעוד את הילדים. הסבתא השנייה, אמו של האב, אשר לא נעצרה על ידי המשטרה, נמצאת בבית החולים סביב מיטתם של נכדיה.

אחת השכנות של בני הזוג אמרה בעקבות המקרה: "גם לי יש תינוקת בבית. אני יודעת שלפעמים זה יכול להיות קשה אחרי כמה לילות ללא שינה. אולי אחד מההורים פעל מתוך חוסר מודעות ופגע בילדים בלי כוונה. אני, בכל מקרה, לא ראיתי אף פעם שום דבר חריג. התינוק שלי בוכה יותר ממה שהם היו בוכים".

"אני לא יכולה להאמין שהיא פגעה בילדים", אמרה שכנה של הסבתא, המתגוררת מרחק נסיעה קצר מבני הזוג. "מדובר באישה טובה ונורמטיבית וגם ההורים נראו לי טובים". שכן נוסף אמר כי "אי אפשר לדעת אם הם עשו את זה או לא. גם אני אב לתינוקת ואני מציע שנשאיר למשטרה לעשות את עבודתה ולהגיע לחקר האמת, ושנותיר לשופטים לשפוט האם הם עשו את זה או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully