וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' ממשרד התיירות: "קצב קיבל העונש הראוי לו"

קובי דוד

10.11.2011 / 10:10

מספר דקות לאחר דחיית ערעורו של קצב, הגיבה א' ממשרד התיירות בהתרגשות והקלה להכרעת הדין, "חומרת העונש אינה חשובה כמו ההכרעה". עורך דינה הוסיף כי "קצב קיבל את העונש הראוי לו"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק וגדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

זמן קצר (חמישי) לאחר שקבעו שופטי בית המשפט העליון כי נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, נמצא אשם בכל הסעיפים בגינם הורשע בבית המשפט המחוזי, והותיר את עונש שבע שנות המאסר שנגזרו עליו על כנו, התייחס עורך דינה של א' ממשרד התיירות, דניאל סרור, להכרעה. לדבריו, "קצב קיבל את העונש הראוי לו". א' הגיבה גם היא לקביעת השופטים וביקשה להעביר מסר לנשים אשר חוות תקיפה מינית, "מקווה שנשים לא תחשושנה להתלונן".

עוד על הכרעת ערעור קצב:
העליון הכריע: משה קצב אנס - ירצה 7 שנות מאסר
גזר הדין של קצב - שבע שנות מאסר בפועל
בשירות בתי הסוהר נערכים לקבל את "האסיר מספר 1"

"חלפו 13 שנים מאז השתנו חייה של א' וחמש וחצי שנים שכלל הציבור נחשף לפרשה שהסעירה את כל המדינה. א' אשר נחשפה למסע הכפשות ממושך שמה את מבטחה בבית המשפט לאורך כל הדרך", אמר עו"ד דינה של א' ממשרד התיירות מספר דקות לאחר הכרעת השופטים בערעורו של קצב. הוא הוסיף כי "כעת ההליך הפלילי בא סוף סוף לסיומו, בית המשפט אמר את דברו, והאדם שפגע בה קיבל את העונש הראוי לו".

משה קצב בבית המשפט , ערעור על פסק דינו, נובמבר 2011. עומר מירון
נמצא אשם בכל הסעיפים. משה קצב/עומר מירון

א' ממשרד התיירות התייחסה גם היא לקביעת שופטי בית המשפט העליון וסיפרה בהתרגשות כי "אני חשה הקלה רבה שהצדק ניצח והאמת יצאה לאור. חומרת העונש אותו פסק בית המשפט מעולם לא הייתה חשובה עבורי, כמו עצם ההרשעה והאמון שנתן בי בית המשפט. אני שמחה שהפרשה מאחורי והחיים לפני. אני אשמח לשוב לאנונימיות המבורכת ושגרת חיי". א' אף ביקשה להעביר מסר לנשים שחוו הטרדה ופגיעה מינית, "אני שבה ומביעה את קורת רוחי ממערכת הצדק".

כאמור, בית המשפט העליון הותיר על כנו את עונש שבע שנות המאסר שגזר עליו בית המשפט המחוזי בתל אביב בגין הרשעתו בשני מקרי אונס של עובדת שהייתה כפופה לו ובעבירות מין בשתי עובדות נוספות. את ההחלטה קיבלו השופטים מרים נאור, עדנה ארבל וסלים ג'ובראן. בהחלטתם, קבעו שופטי בית המשפט העליון כי משה קצב אנס את א' ממשרד התיירות פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully