וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי: גופת הנעדרת התגלתה בבית עלמין

1.11.2011 / 18:04

נרמין מסעוד, תושבת לוד בת 24 נראתה בפעם האחרונה ביוני 2010 ומאז נעלמו עקבותיה. במשטרה חשדו כי היא נרצחה ובשבוע שעבר מצאו פועלים את גופתה של האישה שהייתה בחודש התשיעי להריונה

המשטרה טוענת כי היא נמצאת על סף פענוח תעלומת הרצח של נרמין מסעוד מלוד, שנעדרה מביתה בשנה וחצי האחרונות. גופתה של מסעוד בת ה-24 נמצאה בשבוע שעבר בבית העלמין בעיר. במשטרה מציינים כי בעקבות ההתפתחות בחקירה, יתבצעו בימים הקרובים מעצרים של החשודים ברציחתה. לפי החשד, מסעוד נרצחה על רקע חילול כבוד המשפחה.

מסעוד נראתה בפעם האחרונה ב-1 ביוני 2010 ברחוב יודפת בעיר לוד, ומאז נעלמו עקבותיה. בעת היעלמותה הייתה מסעוד בחודש התשיעי להריונה, והותירה שני ילדים – אחד מנישואיה האחרונים ואחד מבעלה לשעבר. קרובי משפחתה הודיעו למשטרה על היעדרה.

התיק הועבר ליחידה המרכזית של מחוז מרכז, שם הוקם צוות חקירה מיוחד, בראשותה של פקד ענת קצב, שניסה להתחקות אחר עקבותיה של נרמין. הנחת העבודה של הצוות הייתה כי נרמין נרצחה, ולא נעלמה מרצונה. במהלך החודשים האחרונים תושאלו עדים, נחקרו חשודים ונערכו חיפושים נרחבים – אך התעלומה לא נפתרה.

לאחר היעלמה נעצרו שלושה חשודים, ביניהם קרוב משפחה ונהג מונית שהמשטרה חשדה כי סייע לרוצחים להיפטר מהגופה. בסופו של דבר, אחרי מספר ימים במעצר, שוחררו כל החשודים. בחודש אפריל השנה נעצר בעלה של נרמין, תושב לוד בן 30, בחשד לרצח, אולם הוא שוחרר עקב מחסור בראיות. גם אשתו הראשונה וקרובי משפחה נוספים נעצרו ונחקרו אך שוחררו.

ביום שני שעבר נמצאה גופתה הכפותה של נרמין בבית העלמין המוסלמי בלוד. פועלים שחפרו במקום גילו את הגופה קבורה באדמה. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם זוהתה כאישה הנעדרת מזה שנה וחצי ונקבע כי היא אכן נרצחה.

בימים האחרונים חלה התפתחות בחקירה, בין היתר בעקבות מציאת הגופה, ובמשטרת מחוז מרכז מתכוונים בימים הקרובים לעצור מספר חשודים ברצח, העיקריים מביניהם נמצאים במעצר או מרצים מאסר בגין עבירות רצח וסמים אחרות.

עוד בנושא:

מקרי הרצח בלוד: "התלמידים כבר אדישים לאלימות"
בעקבות מקרי הרצח: שביתה בחינוך הערבי בלוד

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully