וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בערב החג - שוטרים איימו על בעלי עסק באלות

9.10.2011 / 18:01

פעילים חברתיים העידו כי בסמוך לכניסת יום כיפור הגיעו שוטרים סמויים למתחם נווה שאנן בת"א, ואיימו עם אלות על בעלי עסק פן יעבדו בחג. "זו לא הפעם הראשונה שיש ביקורים מהסוג הזה"

דקות לפני מועד כניסת יום הכיפורים אמש (שישי) הגיעו שני שוטרים סמויים למתחם נווה שאנן סמוך לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב, כאשר אחד מהם מחזיק באלה מעץ ומאיים על חנויות באזור פן יעבדו בזמן צום הכיפורים.

פעילים חברתיים שהיו במקום העידו כי השוטר יצא מרכבו עם האלה, ולא חזר לקחת אותה לאחר שהתעורר צורך מסוים. אותו שוטר לא נשא ולא הציג תג משטרתי בפני בעלי העסקים.

אחת מעדות הראייה אמרה לוואלה! חדשות כי היא "יודעת בביטחון גמור שהם שוטרים". "את הבחור עם האלה אני מזהה", הוסיפה. "יש לי תמונות שלו עומד בחברת שוטרים אחרים בפעולות אחרות במתחם לוינסקי, גם בפינוי מאהל המחאה. זו לא הפעם הראשונה שהנוכחים במדרחוב חווים ביקורים מסוג זה וברור לנו מעל לכל ספק שהמצלמה מנעה מהם להפגין אלימות. עזבנו אותם בתחושה שצריך להקים גדוד שומרים עם מצלמות שיעשו פטרולים בשכונה להגן עליהם, החלשים. זה כלי הנשק היחיד מולם".

שלומית כרמלי, שצילמה את האירוע, מספרת כי בעלי העסקים הודו לפעילים החברתיים שהיו במקום על כך שצילמו את האירוע ומנעו התנגשויות אלימות. "בעלי החנויות מייד צעקו זה משטרה ! כשראו את הבחור עם האלה. הם זיהו אותו מאירועים קודמים".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "האנשים בסרטון מזוהים כשוטרים והתנהלותם של השוטרים, בפרט זו של השוטר שנושא את האלה, תיבדק".

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully