וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו

גלעד גרוסמן

31.8.2011 / 14:36

מסכת של התעללויות מיניות נחשפה בכתב אישום נגד תושב השרון. ביום שבו ילדה אשתו את בתם הצעירה, ניגש הנאשם לבתה של אשתו מנישואים קודמים ונישק אותה בפלג גופה העליון

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב השרון, בן 28, בגין אונס וביצוע מעשה סדום באשתו, וכן בביצוע עבירות מין ואלימות בבנותיה מנישואים ראשונים ובילדיהם המשותפים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מירב גולן מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם התחתן עם אשתו לפני כחמש שנים. לאחר שנישאו אנס את האישה מספר פעמים. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, זמן קצר לאחר נישואיהם סירבה האישה לקיים יחסי מין עם הנאשם כשבן אחותו צופה בהם. השניים התווכחו, ואז הבעל דחף אותה למיטה, היכה אותה בפניה ואנס אותה. בנוסף, הוא נאשם שהיכה את האישה במהלך מריבותיהם והטיח אותה אל הקיר בביתם. באחד המקרים, לאחר שכתוצאה מהמכות דיממה מפיה, מנע ממנה הנאשם לקבל טיפול רפואי ואיים עליה שאם תתלונן הוא ירצח אותה.

לטענת הפרקליטות, מסכת ההתעללויות לא פסחה על ילדיהם של השניים. בכתב האישום נטען כי ביום שבו ילדה האישה את בתם הצעירה של בני הזוג, חזר הנאשם בלילה אל הבית מבית החולים, ניגש אל בתה של אשתו, שהייתה בת 14, והחל לנשק אותה בפלג גופה העליון. היא החלה לצעוק והוא חדל ממעשיו. במקרה אחר, בזמן שהנערה ניקתה את הבית, דחף אותה הנאשם על מזרן, קרע את חולצתה וניסה להוריד את מכנסיה. היא נשכה אותו והיכתה אותו, והצליחה להימלט ממנו, ואז איים עליה שיהרוג אותה אם תספר על המקרה. כמו כן, הוא נאשם באונס ובביצוע מעשה מגונה בילדה נוספת של אשתו, בעת שהיתה כבת 10.

בנוסף, האב נאשם שהיכה במקרים רבים את ילדיו הפעוטות.
הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעובדות כתב האישום עולה תמונה של אדם אלים וחסר גבולות, אשר כפה על אשתו קיום יחסי מין בניגוד לרצונה ובכוח, ובנוסף לכך ביצע עבירות מין חמורות בבנותיה מנישואיה הראשונים, ונקט דרך קבע אלימות קשה ואכזרית כלפי ילדיו הקטנים", נכתב בבקשת המעצר. פרקליטו של הנאשם, עו"ד פאדי חמדאן מהסנגוריה הציבורית, אמר שמרשו מכחיש את האישומים נגדו. "כתב האישום ובקשת המעצר הוגשו היום. נלמד את חומר החקירה, ונגיב בהתאם בבית המשפט", אמר.

עוד בנושא:

אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע
אישום: מעסה במלון בצפון אנס תיירת בה טיפל
מעסה טיפולי מחולון הורשע באונס חמש מטופלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully