וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתיווך בין מרגול לעבריינים - למעצר בית

גלעד גרוסמן

19.8.2011 / 11:09

המפיק המוזיקלי יוסי בן-דוד שוחרר יומיים לפני המועד המתוכנן למעצר בית למשך 20 יום. פרקליטו: "הוא חבר של צנעני ושל אמרגנה אסף אטדגי, כל השיחות שהוא קיים עמם היו חבריות"

המפיק המוזיקלי יוסי בן-דוד, שנעצר בחשד שתיווך בין הזמרת מרגלית צנעני לבין "חייליו" של עמיר מולנר, שוחרר הבוקר (שישי) למעצר בית למשך 20 יום. השחרור ממעצר בוצע יומיים לפני המועד המתוכנן. בן-דוד המיוצג על ידי עורך הדין רונן רוזנבלום, טען השבוע כי מרשו הוא חבר של צנעני ושל אמרגנה אסף אטדגי ושכל השיחות שקיים עמם היו חבריות.

אתמול דווח כי המשטרה ורשות המסים החלו לבדוק את חשבונות הבנק של צנעני וחשודים נוספים בפרשת הסחיטה בגינה נעצרה הזמרת. לפי הדיווח בקול ישראל, הבדיקה החלה אחרי שהתגלו פעולות חריגות בחשבון הבנק של צנעני ושל אחרים. עוד דווח כי המשטרה חושדת שצנעני קיבלה רהיטים בחינם מחנות בשרון השייכת לעבריינים, ובודקת מה נתנה להם צנעני בתמורה.

צנעני נעצרה לפני באמצע השבוע על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספי תמלוגים שאמרגנה, אסף אטדגי, היה חייב לה לטענתה. המשטרה פשטה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. גם בנה של צנעני, אסף, נעצר בחשד למעורבות במעשים.

עוד בנושא:

רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני
מקורבי הזמרת: "מרגול מקווה שהכל יסתיים בקרוב"
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully