וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג צעיר באמת: בן 8 נסע "לקנות לאבא סיגריות"

הילד נהג ברכב של אביו כשלצידו אחיו הקטן, בן 6. כשנתפסו הילדים על ידי המשטרה הסבירו: אבא שלהם שלח אותם לבדוק את מצב הכרמים, ולקנות לו סיגריות בדרך. האב הכחיש את גרסת הילדים

שוטרי מג"ב הופתעו לגלות בטייבה את הנהג הצעיר ביותר שראו בחייהם: במהלך פעילות יזומה שערכו אמש (שבת), הבחינו השוטרים במכונית חשודה הנוסעת בסמוך לגשר בכביש הראשי בעיר. הם סימנו לרכב לעצור בשולי הדרך וכשניגשו לחלון נדהמו לראות כי בכיסא הנהג יושב ילד בן שמונה, כשראשו מבצבץ במעט מעל ההגה והוא כמעט ואינו רואה את הדרך. לצידו ישב "המלווה" שלו, אחיו הצעיר, ילד בן שש.

השניים נלקחו לתחנת המשטרה, והשוטרים ביקשו לדעת כיצד הגיעה המכונית לידיהם. לשאלת השוטרים ענו השניים כי אביהם שלח אותם לבדוק את מצב הכרמים והעצים של המשפחה, ואף ביקש מהם לקנות עבורו קופסת סיגריות בדרכם חזרה.

מפאת גילם הצעיר לא ניתן לחקור את הילדים. שוטרי טייבה איתרו את האב, שפגש את שני בניו הצעירים בתחנה. הוא סיפר לשוטרים כי הופתע מאד מהמקרה והייתה לו גרסה שונה מזאת של ילדיו. לטענתו, מכוניתו נלקחה ללא רשות ולא היה לו מושג כי בנו יכול לנהוג. לאב בוצע שימוע במקום, בסיומו הוגש לו דו"ח ורכבו הוחרם. הוא הוזהר לשמור היטב על בניו, לבל ייטלו שוב את ההגה לידיהם.

עוד באותו נושא:
40% מבני הנוער נוהגים ללא רישיון
האם גם הילד שלכם נוהג ברכב ללא רישיון?

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully