וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר דורס בני הזוג קריאף: "פחדתי מההשלכות"

הנהג החשוד כי דרס למוות את בני הזוג בזמן שתיקנו תקר ברכבם בכביש 4 הוא רוני לוי, בן 31 מיפו, אב לשני ילדים. מעצרו הוארך בשישה ימים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרו של הנהג החשוד שדרס אתמול למוות את בני הזוג חי זיזי ושני קריאף. הנהג הדורס הוא רוני לוי, בן 31 מיפו, אב לשני ילדים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. במהלך הארכת המעצר אמר לוי כי ברח משום שפחד "להתמודד עם ההשלכות של התאונה".

פרקליטו של לוי, עו"ד ארז אבואב, אמר לפני הדיון כי "מרשי הגיע הלילה לתחנת המשטרה ביוזמתו, מבלי שהתייעץ עם עורך דין. הוא אמר לי שהוא מסר למשטרה את הגירסה הראשונית שלו לאירוע לפיה הוא פגע בדמות אחת בלבד וברח, עצר למשך שניות ספורות ואז נתקף פחד והמשיך בנסיעתו".

לוי הגיע לתחנת מלווה באביו ובקרוב משפחה נוסף. בחקירתו סיפר החשוד כי הבחין בדמות על הכביש, אך פגע בה לפני שהספיק להגיב. הוא עצר את המשאית, הבחין בפגוע, אך נבהל ונכנס למשאית ונמלט. "מהפחד נבהלתי וברחתי", אמר לחוקרים. הוא הוסיף כי כששב לעבודתו לא הצליח לתפקד ולכן הלך לביתו. הוא ראה את הפרסומים בתקשורת, ואז רק הבין שפגע בשני בני אדם. "לקח לי זמן לעכל ולהבין שאני צריך להסגיר את עצמי", אמר.

בסיום החקירה צוות של המשטרה נסע לביתו של לוי, שם נמצאה משאית ועליה סימני פגיעה, שתאמה את תיאורי עדי הראייה של התאונה.

עוד על תאונת ה"פגע וברח" ביבנה:
אב ההרוג בתאונה: "שהנהג יישב כל החיים במאסר"
הנהג שפגע בבני הזוג בכביש 4 הסגיר עצמו למשטרה
נדרסו בדרך מבדיקות הריון: "הרגת שני יהלומים"
חושבים שצריך להחמיר בענישה במקרים של "פגע וברח"? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully