וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: כוחות גדולים במצוד אחר "התוקף בפטיש"

רמי שני

28.6.2011 / 8:09

משטרת מחוז דרום תגברה את כוחותיה באזור באר שבע וסביבותיה מחשש שהאלמוני שתקף שני גברים במכות פטיש ונמלט, יבצע תקיפות נוספות. מספר בני מיעוטים נחקרו ושוחררו

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

כוחות גדולים של משטרה ממשיכים גם הבוקר (שלישי) לסרוק את העיר באר שבע וסביבותיה, על מנת לאתר את האלמוני שתקף אמש במכות פטיש שני גברים במגרש החניה של בניין העירייה. כתוצאה מהתקיפה נפצעו שני הגברים באורח קל ובינוני והם פונו לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בעיר. מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יוסי פריינטי, הנחה לפרוס את הכוחות עד לאזור קו התפר ובמקביל פעלו גורמי משטרה מבצעיים בתוך העיר. המשטרה תגברה את כוחותיה מחשש שהאלמוני ינסה לבצע תקיפות נוספות.

מפקד משטרת באר שבע, סגן-ניצב יוסי כהן, הבהיר כבר אמש כי "מהממצאים בתחילת החקירה עולה כי מדובר במפגע בודד, שהיכה שני אנשים בפטיש ונמלט. האפשרות הראשונה שנבחנת היא שמדובר באירוע לאומני, אולם אנחנו לא שוללים בשלב זה נסיבות אחרות". כהן הוסיף כי הפטיש ששימש את התוקף נמצא בזירת האירוע. הבוקר העריכו במשטרת באר שבע כי ייתכן שהאלמוני יצא מהעיר זמן קצר לאחר התקיפה ונטמע בקרב בני מיעוטים אחרים הנמצאים בעיר ובסביבתה.

מיד לאחר התקיפה, שיחזרו שני המותקפים את האירוע. אחד מהם, נהג מונית במקצועו, סיפר כי הוא חש מהלומה בגבו ושהוא ניסה לרדוף אחר התוקף. לדבריו, "ראיתי אותו רץ לכיוון קופת חולים ג' ומכה אדם נוסף". נהג המונית סיפר לחוקרים כי הוא חש כאבים עזים בעת שספג את המהלומה.

חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי בחנו בזירת האירוע שורה של ממצאים, שהותיר האלמוני בשטח. החשוד נמלט לאזור השטח המסחרי-תעשייתי בבאר שבע. מדובר במתחם רחב הכולל את שלושת מרכזי קניות והבילויים הגדולים בעיר. לאחר התקיפה עיכבה המשטרה מספר בני מיעוטים, אך לאחר חקירה קצרה כולם שוחררו.

עוד בנושא:

אלמוני תקף שני גברים בפטיש ליד עיריית באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully