וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לכלא: 6 שנות מאסר נגזרו על אבנר הררי

גלעד גרוסמן

27.6.2011 / 10:06

העבריין, שהוכתר בעבר בכינוי "המחסל מספר 1" בעולם התחתון, נידון למאסר לאחר שהורשע בקשירת קשר לרצוח את אייל בליסה. במקור הואשם הררי ברצח, אך זוכה מעבירה זו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי גזר הבוקר (שני) שש שנות מאסר על העבריין אבנר הררי, שהורשע בקשירת קשר לרצוח את אייל בליסה במסגרת סכסוכים בעולם התחתון. במקור הואשם הררי בניסיון רצח, אולם זוכה מעבירה זו. שלושת המעורבים האחרים בפרשה – עידן בן חיים, ציון יעיש וישראל חמדי – נידונו לעונשים של בין 15 חודשי מאסר לבין ארבע שנות מאסר. הארבעה הורשעו בכך שבינואר 2010 הם הגיעו לקרבת ביתו של בליסה כדי לבחון את סביבת הבית ולתכנן את הרצח. הם נעצרו הודות למעקב שניהלה המשטרה אחר הררי. פרקליטיו, עורכי הדין אבי עמירם ואורי בר עוז, אמרו כי יערערו לבית המשפט העליון על ההרשעה ועל העונש.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור על הררי, שנחשב ל"מחסל מספר 1" בעולם התחתון, עונש מאסר שיהלום את חומרת מעשיו. בעבר ריצה הררי תקופות מאסר ממושכות, שהצטברו לכדי 35 שנה.

"מדובר באחת מאותן פרשיות חמורות של קשירת קשר על ידי מספר קושרים לפגוע בחייו של אדם", כתבו השופטים חאלד כבוב, דפנה אבניאלי ומאיר יפרח בגזר הדין. הם הוסיפו, כי "הררי, בן חיים, יעיש וחמדי הם נאשמים ותיקים בין כתלי בית המשפט, אולי ותיקים מדי, ככל שהדברים נוגעים להסתבכותם החוזרת ונשנית, פעם אחר פעם, לאורך עשרות שנים, ועדיין ידם מצויה בין העוסקים בפשע". השופטים גם קבעו, שהררי עמד בראש הפירמידה. בשל כך גזרו עליו השופטים חמש שנות מאסר והפעילו שנת מאסר נוספת שנגזרה עליו על תנאי לפני כשלוש שנים.

עוד כותרות על אבנר הררי
אבנר הררי נושם לרווחה: מאוורר יוכנס לתאו
העבריין אבנר הררי הואשם בניסיון רצח
המשטרה עצרה את "מלך החיסולים" אבנר הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully