וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתמול: "תפוז מכני", היום: החשודים באונס שוחררו

איילה חננאל

30.3.2011 / 13:40

המשטרה עצרה אתמול ארבעה פלסטינים בחשד שאנסו ילד בן 11 בבני ברק. החוקרים מיהרו לקבוע: "מקרה מזעזע, כאילו נלקח מהסרט 'התפוז המכני'". היום התברר שהילד בדה הכל מלבו

המשטרה החליטה לשחרר היום (רביעי) את ארבעת הפלסטינים שנעצרו אתמול בחשד שאנסו ילד בן 11 בבני ברק. זאת לאחר שבחקירה נוספת שעבר הילד הבוקר, הוא הודה כי שיקר ובדה את התלונה נגד הפלסטינים מלבו. הארבעה, כולם שוהים בלתי חוקיים בגילאי 23-27, נעצרו לאחר שעלה החשד כי אנסו את הילד במשך מספר שבועות ואף התעללו בו.

לאחר ההודעה על דבר מעצרם של ארבעת הפלסטינים, אמרו אתמול גורמים במשטרת מרחב דן שניהלו את החקירה כי "מדובר במקרה מזעזע במסגרתו החשודים התעללו בצורה פסיכוטית ואלימה בילד בן 11. המעשים שבוצעו בו נראים כאילו נלקחו מהסרט 'התפוז המכני".

בתלונה שמסר הילד, נאמר כי ארבעת הפלסטינים שעבדו באולם אירועים בסמוך למקום מגוריו, נהגו לפתות אותו באמצעות ממתקים. הילד סיפר עוד כי הארבעה נהגו להביא אותו לדירה בה התגוררו, שם ביצעו את המעשים תוך שימוש באלימות והתעללו בו. עוד נטען כי בכל פעם שנתקלו בילד, איימו כי יפגעו בו אם לא ימשיך להיפגש עמם.

אחיו הגדול של המתלונן הבחין בחבלות על גופו ובעקבות כך החליט לעקוב אחריו. הוא ראה אותו נפגש עם ארבעת הפלסטינים וכשחזר לביתו, התעמת עמו. הילד החליט לספר לאחיו הגדול על "מסכת ייסורים" שעבר כביכול, אולם בחקירתו היום טען הילד כי בדה את האירועים ושיקר לאחיו וכי החבלות בגופו הן תוצאה של טיפול רפואי שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully