וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח את המחבל שדקר את אשתו

23.1.2011 / 16:47

תושב קריית ארבע מואשם כי ניסה לרצוח את המחבל שדקר את אשתו בקריית ארבע לפני למעלה משנה. לפי כתב האישום, הוא דרס אותו הלוך ושוב, לאחר שהמחבל נורה ברגליו ושכב על הכביש

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש בצהריים (ראשון) כתב אישום נגד דוד מזרחי, תושב קריית ארבע בן 56, הנאשם בניסיון רצח, לאחר שדרס מחבל שדקר זמן קצר קודם לכן את אשתו שנפצעה בתקרית. הוא נאשם בניסיון רצח מכיוון שהמחבל נורה עוד קודם לכן על ידי חיילים, ומזרחי דרס אותו כשהוא שוכב פצוע על הארץ. המחבל לא נהרג כתוצאה מהדריסה, אלא נפצע באורח אנוש. כתב האישום הוגש באמצעות עורך הדין זהר גיאת מפרקליטות מחוז ירושלים.

על פי כתב האישום, בנובמבר 2009 הגיע וסים מסוודה לתחנת הדלק שבבעלותו של מזרחי בכניסה לקריית ארבע, כשברשותו סכין וגרזן. הוא נכנס לחנות שבה עבדה תמר, אשתו של מזרחי, ודקר אותה בגרונה באמצעות הסכין. מזרחי זעקה לעזרה ואז מסוודה נמלט מהחנות, ניגש למשה סלפתי שתדלק את רכבו, ודקר אותו בעורף. מאבטח התחנה הבחין במתרחש וירה לעבר מסוודה, שרץ כ-20 מטרים עד שנפל.

בשלב זה, על פי כתב האישום, הגיעו למקום שלושה חיילים ששמעו את היריות וכיוונו את נשקיהם לעבר המחבל. הוא התרומם כשהסכין בידו והחל להסתער לעברם כשהוא צועק "אללה אכבר". החיילים ירו מספר כדורים לרגליו, והוא נפל פצוע. הם הקיפו אותו וכיוונו אליו את רוביהם כדי שלא יקום, עד שיגיעו כוחות נוספים למקום.

מכתב האישום עולה כי תוך דקות ספורות הגיעו למקום חיילים, שוטרים, אנשי מד"א ואזרחים סקרנים, שהקיפו את החיילים ואת מסוודה הפצוע. בינתיים, הגיע מזרחי למקום והחל לחפש אחר מסוודה, לטענת הפרקליטות במטרה לרצוח אותו. הוא הבחין באזרח שנדקר בתחנה, חשב שהוא המחבל, ובעט בעוצמה בפניו. כשהתברר לו שטעה בזיהוי, נכנס למכוניתו ונסע לעבר המקום שבו שכב מסוודה. הוא שאל את החיילים ששמרו עליו "זה המחבל?", וכשהשיבו לו בחיוב נסע לעבר מסוודה כשהוא הודף עם הרכב את החיילים שניסו לחסום אותו.

לטענת הפרקליטות, מזרחי עלה עם גלגלי הרכב על מסוודה, שעדיין שכב פצוע על הרצפה, ונסע קדימה ואחורה מספר פעמים כדי לוודא הריגה, עד שכמה מהנוכחים פרצו לרכב והפסיקו אותו. בשלב זה הגיעו למקום כוחות צבא ומשטרה גדולים, השתלטו על האירוע ופינו את כל הפצועים, בהם גם המחבל, לבית החולים הדסה עין כרם.

כנגד המחבל הוגש גם כן כתב אישום, משפטו התעכב עד לאחרונה בשל מצב הבריאותי וצפוי להיפתח בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully