וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע בינוני בקטטה בין אוהדי בית"ר והפועל ב"ש

רמי שני ואריאל נוי

22.1.2011 / 19:24

צעיר בן 23 נדקר במהלך קטטה בין אוהדי הקבוצות בבאר שבע, מצבו בינוני. שוטרים שהגיעו למקום הותקפו גם הם וביצעו ירי באוויר. החשוד בדקירה נמלט בחסות המהומה

צעיר בן 23 נדקר הערב (שבת) בבאר שבע במהלך קטטה בין אוהדי קבוצות הכדורגל של בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, רגע לפני פתיחת המשחק בין שתי הקבוצות. הצעיר נפצע באורח בינוני. צוות מד"א פינה את הפצוע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בעיר. דובר מרחב נגב במד"א, חנן דדון, מסר כי הפצוע נדקר בירך ובחזה.

האוהדים תקפו גם ניידות משטרה שהוזעקו למקום, ומנעו מהשוטרים להגיע לחשוד בדקירה. כתוצאה מכך השוטרים ביצעו ירי באוויר והשתמשו גם בגז מדמיע בניסיון לפזר את האוהדים. החשוד נמלט בינתיים ברכבו מהאזור והמשטרה עדיין לא הצליחה לאתר אותו. למרות הארועים, המשחק באצטדיון ווסרמיל התקיים כסדרו.

זהות הדוקר ידועה למשטרה והיא פתחה בחיפושים אחריו, אך עד כה לא נעצר אף חשוד במעשה. מהמשטרה נמסר, כי המאמצים לאתר את החשוד בדקירה תוגברו עם תום המשחק, שהסתיים בניצחון בית"ר ירושלים בתוצאה 2:1.

מחקירה ראשונית של הארוע, עולה כי אוהדים של הפועל באר שבע הגיעו למקום שבו עברה שיירת אוהדי בית"ר ירושלים בשדרות רגר בבאר שבע, ובמשטרה מעריכים כי הם הגיעו במטרה להתעמת עם אוהדי הקבוצה האורחת.

(עדכון ראשון: 17:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully