וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד המתעללים בנער: "חבטו עם פטיש שניצל"

גלעד גרוסמן, מערכת וואלה! חדשות

2.1.2011 / 15:05

שבועיים לאחר שנחשפה פרשת ההתעללות בתלמיד בי"ס בירושלים, הוגש כתב אישום נגד שני קטינים המעורבים בפרשה. ההתעללות כללה התזת דיאודורנט לעיניו של הקורבן וקשירה ברצועת כלב

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד שני קטינים בני 14, בגין עבירות רבות של התעללות בקטין, מעשה מגונה ותקיפה.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שמואל הרבסט מפרקליטות מחוז ירושלים, הנער ואחד הנאשמים למדו יחד מכיתה א'. לפני כשנתיים וחצי, עם מעברם לחטיבת הביניים, התהדקו הקשרים ביניהם והם בילו את רוב זמנם יחד. הנער הנאשם ניצל את רצונו של הנער השני בקשר חברי כדי להשפיל ולהתעלל בחברו, וכן "העניש" אותו באופן מיני. לטענת הפרקליטות, העבירות נמשכו כשנתיים והתרחשו במוסד הלימודי בו למדו המתלונן והתוקפים וכן בביתו של המתלונן.

מכתב האישום עלתה שורה של מעשים אלימים ומזעזעים: הנער נהג להכות את המתלונן באופן יום יומי, לעקם את ידיו, לירוק עליו ולחנוק אותו. בנוסף הוא נהג לדקור אותו בזרועותיו באמצעות סכין יפנית, לנעול אותו בארון בגדים ולהשליך גפרורים בוערים לתוכו. מלבד זאת, נחשף כי התיז דיאודורנט לתוך עיניו, חבט בו באמצעות לבנה, קשר את המתלונן לסורגים באמצעות רצועה של כלב, תוך שהוא מבטיח לשחררו "אם יתנהג יפה", וגם הכה בידו של המתלונן באמצעות פטיש שניצל.

החבר החדש חבר להתעללות

במקרה אחר המוזכר בכתב האישום, הנער הנאשם וקטין נוסף שחקו במבנה נטוש בשכונתם. השניים אילצו את המתלונן להוריד את בגדיו ושפכו עליו כוס מלאה בשתן. בהזדמנות אחרת ביצעו במתלונן מעשה מגונה. במהלך שנת 2009 הצמיד הנער הנאשם מצית לגופו של הנער המתלונן, וגרם לו לכוויות וכאבים. כמו כן, הוא שבר על ראשו שתי נורות פלורסנט, ניסה לשבור בקבוק זכוכית על ראשו והיכה אותו במקום ציבורי בעודו כפות.

לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים עבר הנער המתלונן ללמוד בחטיבת ביניים אחרת, שם הכיר חבר חדש. כאשר הנער המתעלל שמע על כך, הוא חידש את ביקוריו בביתו של הקורבן והמשיך בביצוע העבירות, הפעם יחד עם החבר החדש. השניים, כך נטען, שרפו את חולצתו של הנער המתלונן כאשר התיזו דיאודורנט לעבר הנער ויצרו סילון אש. במקרה אחר ירו השניים על המתלונן כדורים עשויים פלסטיק וכן ביצעו בו שוב מעשה מגונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully