וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה ליועמ"ש: לחקור "המרכז לאמנות הפיתוי"

18.12.2010 / 22:01

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה בעיריית ת"א, פנתה ליועמ"ש בבקשה לפתוח בחקירה של בוגר "המרכז לאמנות הפיתוי" בחשד לאונס אזרחית צ'כיה. המרכז בתגובה: הסיפור לא משקף את דעותינו

תמר זנדברג, חברת מועצת עיריית תל אביב יפו ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה בעירייה, פנתה בסוף השבוע ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בבקשה לפתוח בחקירת אונס נגד בוגר "המרכז לאמנות הפיתוי" וחקירה בגין שידול לעבירה והסתה לאלימות נגד המרכז עצמו.

בימים האחרונים התפרסמה בשנית פרשה משנת 2006, ובה משתמש אינטרנט תחת הכינוי Roso, בוגר קורס של "המרכז לאמנות הפיתוי", מתאר במילותיו מעשה אונס שביצע בסטודנטית אזרחית צ'כיה. לאחר הסערה הציבורית תיאור המקרה הוסר מהאינטרנט, אולם ניתן לקרוא את פרטיו באתרים רבים ובפייסבוק בפרט.

זנדברג טוענת כי התיאור המזעזע של אונס מנקודת מבטו של האנס מדבר בעד עצמו. "האנס מתאר כפיה פיזית, הנחה בכוח של ידה של הנאנסת על איבר מינו, ולבסוף יחסי מין מלאים תוך אי-הסכמה ברורה ומובהקת של קורבנו". עוד היא מציינת במכתבה כי ניתן להצביע בבירור על קשר בין התכנים הנלמדים ב"מרכז לאמנות הפיתוי" ובין מעשה האונס. על השיטות בהן נוקט "המרכז לאומנות הפיתוי" על מנת לשדל את "תלמידיו" לביצוע מעשי אונס, תקיפה מינית והטרדה מינית.

"שיטות אלה כוללות שידול ברור להתעלם מסירוב למגע פיזי וליחסי מין", כך נכתב, "'שיטות' העלבה והקנטה במטרה מוצהרת "לשבור את הביטחון" ו"להביך על מנת לבצע מניפולציה" ועוד..."

יגאל שטרק, אחד ממקימי "המרכז לאמנות הפיתוי" פרסם בימים האחרונים תגובה לעניין באתר הפייסבוק של המרכז ובו טען כי "הסיפור שהקישור אליו עלה לכותרות בימים האחרונים, מקורו בתחילת הפעילות של המרכז, ואיננו משקף את דעותינו או את הערכים ודפוסי ההתנהגות להם אנו מטיפים במסגרת הסדנאות. מכיוון שאין עומדת מאחוריו כל מתלוננת, הרינו מניחים כי זהו עוד אחד מאותם סיפורים דמיוניים העולים מדי פעם לאתר", כך נכתב.
ביום חמישי האחרון הפגינו מאות אנשים במהלך כנס בוגרים של המרכז לאמנות הפיתוי בסמינר הקיבוצים בתל אביב. המפגינים התפרצו לכנס עם מגאפונים ושלטים, וחדלו את קיומו תוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully