וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים מחו על חוק האברכים, 8 עוכבו לחקירה

אופק עיני

28.10.2010 / 13:44

המשטרה עיכבה לחקירה שמונה סטודנטים, בהם גם את יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי, במהלך הפגנה סמוך להרצליה נגד הצעת החוק, לפיה יינתנו "מלגות קיום" לאברכים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הפגנה סוערת נגד "חוק האברכים": שמונה סטודנטים עוכבו בצהריים (חמישי) לחקירה על ידי המשטרה במהלך הפגנה במחלף הסירה סמוך להרצליה. בין הסטודנטים שעוכבו לחקירה, לאחר שהפגינו נגד הצעת החוק למתן קצבאות לתלמידי ישיבות: איציק שמולי - יו"ר אגודת הסטודנטים בישראל, יאיר יצהר בלחובסקי - יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, וכן ליאור פרושאור - בנו של שגריר ישראל בבריטניה, רון פרושאור.

ההפגנה החלה בשעה 12:00 בצהריים ונמשכה כשעה. כ-300 סטודנטים לבושים בחולצות האגודה נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "ביבי בישל דייסה ולמי לא נשאר?", "הבחירות לא רחוקות", "יתנו, יקבלו, לא יתנו, לא יקבלו". כמו כן, פוזרו ברחבי הקמפוס שטרות מזויפים המסמלים את חלוקת הכספים של הממשלה לחרדים.

לטענת הסטודנטים, המעוכבים לחקירה הובלו בניידות לתחנת המעצר, כשידיהם של חלק מהם אזוקות. נשיא המרכז הבינתחומי, פרופ' אוריאל רייכמן, נחלץ לעזרת העצורים והגיע אל תחנת המשטרה על מנת לסייע בשחרורם. מהמרכז הבינתחומי נמסר כי רייכמן "מחזק את ידם של הסטודנטים ומאמין במה שהם עושים ובמאמץ הראוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully