וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 19 הורשעה בהריגת 3 צעירים בתאונת דרכים

4.10.2010 / 10:09

שבועיים לאחר שקיבלה רישיון נהיגה ולאחר שהשתכרה, הסיעה תושבת ראש העין שלושה מחבריה והתנגשה חזיתית ברכב. במשפטה היא טענה כי הנהיגה נכפתה עליה וכי הסימנים על הכביש היו מבלבלים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור. עריכה גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע הבוקר (שני) בת 19 מראש העין, בהריגתם של שלושה צעירים בתאונת דרכים לפני כשנתיים. לפי הכרעת הדין, שבועיים לאחר שקיבלה רישיון נהיגה הסיעה, בשעה חמש בבוקר, קבוצה של צעירים בחזרה מבילוי, כשבדמה רמת אלכוהול גבוהה מהמותר. בתחילה לא נהגה הנאשמת ברכב, אולם כשהגיעו הצעירים לצומת אסם בפתח תקווה, היא התחלפה עם הנהג. מסיבה שאינה ידועה, איבדה הנאשמת שליטה על הרכב, סטתה לנתיב הנגדי והתנגשה ברכב שבא ממול.

בתאונה נהרגו מאור ראדה, אביגד בנימין ואייל משני. הנהגת, חבר נוסף ושני נוסעי רכב שבאו ממול נפצעו ופונו לבית החולים. בכתב האישום נטען כי הנאשמת "נהגה בפזיזות ומתוך אדישות לתוצאות מעשיה, תוך שנטלה במודע סיכון בלתי סביר למשתמשים בדרך".

במשפט טענה הנאמשת, בין היתר, כי אינה זוכרת מה קרה בליל התאונה, אולם ציינה כי הסימנים על הכביש היו מבלבלים. בהכרעת הדין קיבלה השופטת זהבה בוסתן את טענת הנאשמת כי הסימנים על הכביש היו מבלבלים, אולם "גם אם התבלבלה הנאשמת, התעלמה מכל התמרורים שהוצבו לאורך הדרך ונהגה לפי הסימונים הישנים על פני הכביש, לא הייתה צריכה להימצא בנתיב בו נסעה".

השופטת גם התייחסה לטענת הנאשמת כי הנהיגה נכפתה עליה וכתבה כי "אין מחלוקת כי הנאשמת, כשיצאה מביתה באותו ערב, לא התכוונה לנהוג. גם כשעלתה לרכב בדרכה הביתה, היא לא נהגה ולא התכוונה לנהוג. רק בעקבות הערות של הנוסעים לגבי אופן נהיגתו של ליאור פנה הנהג אל הנאשמת וביקש שתחליף אותו בנהיגה". השופטת הוסיפה וכתבה כי "הדברים לא מצביעים על כפייה, אלא על היסוס רגעי מצד הנאשמת, עליו התגברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully