וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: סטנדאפיסט חשוד שתקף שופט בביתו

איילה חננאל

19.8.2010 / 19:00

שופט בית משפט השלום בחדרה הותקף על פי החשד על ידי סטנדאפיסט שעובד גם כאינסטלטור. החשוד הגיע לביתו של השופט על מנת לבצע עבודות אינסטלציה, ותקף אותו לאחר שסירב להצעת העבודה

שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, הותקף ככל הנראה הערב (חמישי) בביתו ברעננה על ידי סטנאפיסט שעובד גם כאינסטלטור.

על פי החשד, הסטנדאפיסט הגיע לביתו של השופט על מנת לתת לו הצעת עבודה, ובמהלך דין ודברים בין השניים, הפכו המילים להתגוששות פיזית, במהלכה תקף החשוד את השופט. קפלן נחבל קלות בעקבות התקיפה. החשוד, שעזב את המקום, זומן לחקירה בתחנת משטרת כפר סבא וכעת מתבררת גירסת שני הצדדים לאירוע.

סנ"צ שי אזולאי, מפקד תחנת כפר סבא, סיפר לוואלה! חדשות כי "החשוד הגיע לביתו של השופט לאחר שזה הזמין אותו לבצע עבודות אינסטלציה. לאחר שנתן לשופט הצעת מחיר, השופט הודיע לו כי הוא לא מעוניין בשירותיו מאחר שהמחיר שדרש גבוה מידי בעיניו. אז, דרש החשוד כי השופט ישלם לו בכל זאת על הגעתו ובזבוז זמנו".

אזולאי ציין כי "השופט סירב לשלם, ואז לטענתו איים עליו החשוד ואמר לו 'תיזהר ממני, אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק'". אזולאי הוסיף כי החשוד אמר לשופט כי "כדאי לך לשלם לי, אפילו הכלבה שיש לך בחצר לא תעזור לך להתחמק ממני".

על פי גרסתו של השופט, סיפר אזולאי, הוא חש מאוים ולכן ניסה לצלם את החשוד באמצעות מכשיר טלפון סלולרי, על מנת שיוכל להתלונן כנגדו על איומים, אך החשוד תקף בתגובה את השופט והחל להכות אותו ואז נמלט מהמקום. "אשתו של השופט שנכחה בבית הייתה עדה לתקיפה והזעיקה את כוחות המשטרה", ציין אזולאי. "החשוד נחקר כעת במשטרה".

פרקליטתו של החשוד בתקיפה, עו"ד נוגה ויזל, מסרה בתגובה כי "מרשי הותקף והוא הקורבן בפרשה. אני סמוכה ובטוחה שבסוף ההליך שמו של מרשי יטוהר. אני סבורה שהמשטרה נקטה בהליך של עיכוב לא הכרחי ללא שום סיבה והראיה לכך שבסוף החקירה מרשי שוחרר לביתו".

עדכון ראשון: 17:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully