וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בי-ם: 3 תלמידים וראש ישיבה נחקרו

איילה חננאל

26.7.2010 / 15:01

3 תלמידים נוספים מביה"ס חרדי עוכבו לחקירה בחשד שגרמו לשריפת הענק בי-ם. כמו כן עוכב ראש הישיבה בה הם לומדים. לדברי המשטרה, התלמידים הודו כי עזבו את המקום לאחר שראו שהאש יצאה משליטה

שלושה תלמידים בני 15 וראש הישיבה בה הם לומדים, עוכבו היום (שני) לחקירה בנוגע לשריפת הענק שפרצה אתמול ביער עמינדב בירושלים. שלושת התלמידים חשודים בגרימת השריפה, שנגרמה כתוצאה ממשחק באש.

לדברי המשטרה, במהלך חקירתם, הודו השלושה בהדלקת האש שהובילה לשריפה הגדולה, וסיפרו כי התכוונו להדליק רק מדורה קטנה באמצעות ענפים, אך האש יצאה משליטה והחלה להתפשט. הנערים סיפרו שניסו לכבות את האש, אך כשזאת יצאה מכלל שליטה, עזבו את המקום. ככל הנראה, עקב גילם של הנערים לא יוגשו נגדם כתבי אישום. עם זאת, הם יהיו חשופים לתביעות אזרחיות וייתכן ויצטרכו לשלם על נזקים הרבים שנגרמו בעקבות השריפה.

על פי החשד, כיתה של תלמידי ישיבה ומוריהם יצאו לטייל בהרי ירושלים והקימו אש באזור עין חונדק, שעל פי חקירת מכבי האש, הייתה מוקד האש. האש התפשטה וכתוצאה ממנה פונו שלושה יישובים מתושביהם ונשרפו עשרות כלי רכב. לפי החשדות חוקרי מרחב מוריה, השריפה יצאה משליטה ובעקבות כך החליטו חברי הכיתה לעזוב את המקום ולהמשיך בטיול.

אתמול עוכב לחקירה תלמיד בן 15 בחשד לגרימת השריפה ומהמשטרה נמסר כי בכוונתה לעכב תלמידים נוספים לחקירה.

שעות לאחר שפרצה השריפה, הצליחו הכבאים להשתלט על הלהבות ולמנוע שריפה בבית החולים הדסה עין כרם הסמוך ליער עמינדב. עם זאת, לא הצליחו הכבאים למנוע את שריפתם של כ- 15 כלי רכב בחניון בית החולים וכן נשרפו מעל ל- 1,000 דונם של יער נטוע וחורש טבעי.

עדכון ראשון: 13:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully