וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי וסרמן: "שילמתי אחרי שהתחילו לשאול"

גיל סימה

27.5.2010 / 19:39

בדיון בביהמ"ש הגן מזכ"ל הסתדרות המורים על שמו מול הפרסומים שהאשימו אותו בשימוש בכספי המשרד, הכחיש וסרמן את הטענות. "לא הייתה לי הכוונה הקטנה ביותר שלא לשלם"

מזכ"ל הסתדרות המורים יוסי וסרמן עמד היום (חמישי) על דוכן העדים במסגרת תביעה מטעם ההסתדרות כנגד ענת שניידר, חברת מרכז ההסתדרות לשעבר אשר הוציאה לדבריו את דיבתו רעה. בדיון בנושא, אשר נמשך שעות ארוכות, ניסה וסרמן להסביר את שלל ההאשמות כנגדו, שפורסמו תחת הכותרת "חגיגת הנהנתנות" מהשנים 2005-2006ו. על פי הפרסומים השונים, וסרמן ובכירי ההסתדרות נהנים מהטבות שונות במסגרת תפקידם.

הפרסומים שהיו כנגד וסרמן נוגעים להטבות משמעותיות אשר על פי ספרי התקציב ניתנו במשך שנים רבות וכללו בין היתר נסיעות לחו"ל, ימי גיבוש, הרצאות ברחבי המדינה ורכישת מכונית מהודרת.

"אני חבר במוסדות בינלאומיים של ארגוני המורים הבינלאומיים וככזה אני מוזמן על ידי ראשי הארגונים בעולם להתארח אצלם לבקר במוסדות החינוך, לשמוע ולהשמיע", אמר וסרמן בדיון, "לשם הדגמה הוזמנתי לוושינגטון לבוא ולהרצות על 'אופק חדש'. גם אצלם יש רפורמה מקבילה", העיד. "ב-2004 נסענו לברזיל עם שישה נציגים שלנו ועוד שלושה מארגון המורים. ייצגנו את ארגוני המורים, מעולם בחיי לא נסעתי לנסיעה פרטית אלא על חשבוני וחשבון רעייתי", הבהיר וסרמן.

עם זאת, רגעים לאחר שביטל בכל וכל וטען שמעולם לא השתמש בכספי המשרד, ציין וסרמן מקרה בו השתמש בחשבון משרדו לטיול מסוג זה. "כשנסעתי לטיול לתאילנד ושכחתי לשלם ושילמתי אחרי שהתחילו לשאול. נהוג אצלנו שכל מי שנוסע, אם רוצה, משלם עד 10 תשלומים, וכך פניתי וביקשתי. לא הייתה לי הכוונה הקטנה ביותר שלא לשלם. שילמתי את כל העלות ומלכתחילה הייתה כוונה. יומיים אחרי הפרסום (בעיתון - ג.ס) שילמתי, זה היה באקראי".

שניידר נחשבת מובילת ההתנגדות ל'אופק חדש'

וסרמן התייצב הבוקר בבית משפט השלום בראשון לציון יחד עם חבריו, יו"ר הסניפים בנהריה ובלוד, אשר הגישו יחד איתו את התביעה נגד שניידר, הנחשבת למובילה בהתנגדותה לתכנית הרפורמה 'אופק חדש' אותה מנסה המזכ"ל להנחיל לכלל המורים. שניידר גם מנהלת גם אתר אינטרנט אשר לטענת שלושת בכירי ההסתדרות מכפיש ופוגע בהם ומייחס להם בין היתר מעשים פליליים כביכול. המאבק בין השניים הגיע לשיאו כאשר בתצהיר שהגיש וסרמן לבית המשפט הוא מכנה אותה 'שקרנית ומניפולטיבית'.

"מעולם לא קראתי לה שקרנית", העיד היום וסרמן כשנשאל ומיד לאחר מכן הוסיף: "כוונתי הייתה כי הדברים המפורסמים הם שקר". רגע לפני ירידתו מהדוכן ניצל וסרמן את הבמה ואמר: "הדבר החשוב לי ביותר הוא משפחתי וכבודי המקצועי. על בסיס אלו אני מתנהל, בסך הכול רציתי להוציא את המורים מהדשדוש ולהביאם לשינוי ולשיפור, רציתי להביא לשינוי במערכת החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully