וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עו"ד ידוע הונה קשישה וזייף מסמכים

איילה חננאל

25.4.2010 / 20:29

לפי החשד, עורך הדין ששמו אסור לפרסום מונה לכהן כאפוטרופוס של חוסה בבית אבות והעביר לרשות בתו אחת מדירותיה. הוא חשוד בקבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף, זיוף ועושק

עורך דין ידוע נעצר היום (ראשון) על ידי חוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב. הוא חשוד בעבירות של קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף, זיוף ועושק.

לפי החשד, עורך הדין ואדם נוסף העבירו לרשותם, באמצעות זיוף מסמכים, רכוש הכולל שתי דירות יקרות, וזאת תוך כדי ביצוע העבירות המיוחסות להם. הערב הובא עורך הדין להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. הוא שוחרר בהתאם לבקשת המשטרה למעצר בית לאחר הפקדת ערבויות וקביעת תנאי השחרור.

עורך הדין הוא תושב תל אביב בן 75, ששמו עלה לכותרות בחודשים האחרונים בהקשר של פרשה אחרתו. לפי החשד, הוא קשר יחד עם חשוד נוסף קשר להעברת נכסים של חוסה בבית אבות שלנכסיה מונה אפוטרופוס. באמצעות זיוף מסמכים וייפוי כוח העביר עורך הדין שתי דירות יוקרה שהיו בבעלותה של חוסה בבית אבות: דירה אחת הועברה לרשות אביו של החשוד הנוסף, ודירת יוקרה נוספת הועברה על שם בתו של עורך הדין. על הדירה שהעביר לאביו של החשוד הנוסף רשם הערת שיעבוד ואזהרה.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully