וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרו לשוטר סמוי מטבעות מזוייפים ונעצרו

איילה חננאל

26.3.2010 / 11:53

שלושה תושבי יפו מכרו לשוטר סמוי מטבעות של 10 שקלים במחיר שווה לכל נפש של חמישה שקלים. החשודים נעצרו וברשותם נמצאו 994 מטבעות מזויייפים

שלושה חשודים תושבי יפו בשנות הארבעים לחייהם נעצרו הלילה (שישי) לאחר שאחד מהם מכר לשוטר סמוי מטבעות מזוייפים של עשרה שקלים. המפגש נערך בפעם השלישית לאחר שבשתי הזדמנויות קודמות מכר אחד החשודים לשוטר הסמוי מטבעות מזוייפים בחצי ממחירם הנקוב.

אמש נפגש השוטר עם החשוד שוב ועצר אותו ושני חשודים נוספים לאחר ביצוע העסקה. ברשותם נתפסו 994 מטבעות מזוייפים של עשרה שקלים באיכות גבוהה. היום יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

ההונאה הזו מתגמדת לעומת פרשה שנחשפה לפני כחודשים אז עצרו שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב שני בני אדם, תושבי חדרה וגבעתיים, בחשד שעשו שימוש לרעה בכרטיסי אשראי של "אמריקן אקספרס". מחומר החקירה שנאסף עולה, כי עד כה נעשה שימוש בכרטיסי האשראי המזויפים ביותר מ-472 פעמים, ונמשך סכום כולל של כ-300 אלף שקל. כמו כן, עולה כי אחד החשודים נהג להגיע לחנויות כאשר ברשותו כרטיסי אשראי מזויפים ותעודת זהות מזויפת עם תמונתו, ובדרך זו הצליח למשוך את הכספים במרמה.

  • עוד באותו נושא:
  • זיוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully