וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הפעוט שנפל אל מותו תיחקר במשטרה

רמי שני

25.3.2010 / 18:15

הילד שנהרג אמש בנסיבות טרגיות לאחר שנפל מדירתו בקומה העשירית בקריית גת, הובא למנוחות. בתוך כך הודיעה המשטרה כי בכוונתה לחקור את אמו בחשד לרשלנות

בבית העלמין בקריית גת הובא היום (חמישי) למנוחות הילד בן הארבע, שנפל אמש אל מותו ממרפסת ביתו בעיר. המשטרה תזמן בימים הקרובים לחקירה את אמו של הילד, שהתגוררו בבית עם אחיו הבכור. מחקירת המשטרה עולה כי האם השכיבה את הילד לישון במיטתה ואחר כך יצאה לזמן קצר כדי להביא את בנה הבכור.

בשלב הזה, התעורר הילד והחל לחפש את האם. כשלא מצא אותה ניסה לצאת מהדירה. מבדיקת המעבדה לזיהוי פלילי בדירה עולה שהילד לא הצליח לצאת בשל היותה של הדירה נעולה. הוא יצא אל המרפסת, עלה על מעקה הבטיחות ונפל אל מותו.

הוריו של הילד התגרשו והם מוכרים באגף הרווחה העירוני ובמשטרה, על רקע תלונות הדדיות שהגישו האחד נגד השני. התלונות נסובו בעיקר סביב התבטאויות קשות בין בני הזוג לשעבר, וכן בשל שימוש באלימות.

במשטרה אומרים כי החשד לרשלנות מצדה של האם התעורר לאחר שהתברר כי ניתן היה לנעול את הדלת המובילה למרפסת. הדלת נותרה פתוחה וכך הצליח הילד לעבור דרכה.

לפי העדויות, הילד נפל מהמרפסת ונחת על גג מפח שבכניסה לבניין. קובי דורני, פרדמיק המתגורר בקרבת מקום הגיע ראשון לזירה. "מצאתי אותו בידי אמו. לקחתי אותו ממנה בעדינות כדי לבצע בו החייאה, וכך עשיתי עד שהגיע צוות מד"א. האם היתה אחוזת בכי. הנחתי את הילד על הרצפה והתחלתי לבצע בו החייאה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ המשיכה בכך". הפרמדיק יוסי קיטרו החל לבצע בו החייאה, אך ללא הצלחה ולאחר זמן קצר נאלץ לקבוע את מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully