וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הטריד קטינות באמצעות SMS

רמי שני

17.3.2010 / 15:13

הורי נערה בת 16, תושבת דרום הארץ, התלוננו כי צעיר הטריד את בתם באמצעות הודעות טקסט בטלפון שהכילו מסרים מיניים. חברות של הנערה קיבלו מסרים דומים

הורי נערה בת 16, תושבת דרום הארץ, הגישו השבוע תלונה במשטרה נגד גבר, שלטענתם הטריד את בתם באמצעות הודעות טקסט בטלפון הסלולרי.

הנערה סיפרה לאחר הגשת התלונה: "קיבלתי SMS בטלפון מגבר שאני לא מכירה. הוא הזדהה בשמו, אמר שהוא בן 26, והוא רוצה להפגש איתי. סירבתי בגלל הפרשי הגילים והוא השיב שעשר שנים הבדל הן לא משהו. לחברה שלי הוא שלח הודעה בה שאל אותה אם היא בתולה ואם היא יודעת מה זה אורגזמה ועוד כל מיני מסרים מיניים. זה מפחיד!".

הנערה המפוחדת סיפרה על ההתכתבות הסלולרית להוריה, שהחלו לבדוק את העניין לעומק. מבדיקתם התברר, שבתם וחברתה אינן יחידות וכי האיש נוהג זה מספר שבועות לשלוח הודעות טקסט לילדות ונערות מאזור הדרום, שמרביתן לומדות בבית ספר אזורי. "ראיתי את המסרים שהבת קיבלה ונדהמתי", סיפר אביה, "התברר לנו שהיא לא יחידה ובעצם האיש הזה ניסה ליצור קשר ולפגוש עוד לפחות שתי ילדות מבית הספר שבו הבת שלנו לומדת".

"הבנות לא יודעות מה לעשות"

לדברי האב, נהג האיש לשלוח לבתו הודעות טקסט שבהן שאל אם היא יודעת מהי אורגזמה וכיצד מגיעים אליה, מהם יחסי מין ועוד. הורי הנערה ניסו לברר מי האיש שעומד מאחורי ההודעות האלה. מבדיקתם עלה שמדובר ככל הנראה בנהג מונית צעיר, אך הם לא הצליחו לאתר את זהותו. ההורים התרשמו שמדובר באדם העלול לסכן את בנותיהם, ובעקבות זאת הגישו תלונה במשטרה.

בעקבות התלונה גילו ההורים כי אינם בודדים בהתמודדות עם האדם, וכי בנות נוספות מאותו האזור קיבלו מסרים דומים. "אחרי שהיגשנו תלונה במשטרת שדרות על העניין הזה, שמענו מעוד הורים שגם בנות שלהם קיבלו מסרים דומים, בעלי אופי מיני או מטריד", סיפר האב והוסיף: "אני יודע שהחוקרים יודעים במי מדובר בגלל תלונות נוספות, ויש להם גם מספר הטלפון שלו".

לדברי ההורים, חוקרי המשטרה הביעו עניין בפרשה, אך לטענתם, החוקרים רמזו על מספר פעולות שניתן היה לנקוט לצמצום הפגיעה בבנות. "אחד החוקרים אמר לי שזה שהבת ענתה לשאלות של החשוד, זה כאילו שהם שוחחו ביניהם", סיפר אחד האבות שהתלוננו. "אני לא מבין מה זה קשור. היא לא רגילה שאנשים פונים אליה בצורה כזאת, והיא לא ממש יודעת מה עושים במקרים כאלה. אני מקווה שהפעילות של החוקרים תהיה מהירה, וזה שיש להם ביד כמה עדויות, יעזור להם בחקירה", אמר.

חקירת הפרשה הועברה למשטרת דימונה לאחר שהתברר שהאיש הוא תושב העיר.

מבית הספר שבו לומדות התלמידות נמסר, שפרטים על הפרשה הובאו לידיעת שתי היועצות החינוכיות, והן פתחו מיד בפעולות הסברה וטיפול בילדות שאיתן ניסה האיש ליצור קשר.

  • עוד באותו נושא:
  • הטרדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully