וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ותלמידים התעמתו בבי"ס בדואי בנגב

רמי שני

17.3.2010 / 14:18

העימותים פרצו בעקבות חיפוש אחר נשק, שערכה המשטרה בקיוסק בי"ס ביישוב חורה. לדברי המשטרה, 6 שוטרים ועוד שני בני אדם נפגעו. גורם בעירייה: המשטרה פעלה באגרסיביות, ורק שוטר אחד נפגע

שישה שוטרים ושני בני אדם נוספים נפגעו בצהרים (רביעי) בעימותים בבית ספר תיכון ביישוב הבדואי חורה שבנגב. העימותים החלו בעקבות הגעת שוטרים לקיוסק בית הספר, כדי לחפש נשק, שלפי החשד נמצא ברשות מוכר הקיוסק. שני הנפגעים, תושבי חורה, פונו במצב קל לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

לטענת המשטרה, הכוחות שהגיעו למקום נתקלו בהתנגדות אלימה מצד תלמידים ותושבים אשר החלו ליידות לעברם אבנים וחפצים חדים. המשטרה הגיבה באמצעים לפיזור הפגנות, בהם גז מדמיע, ועצרה שני קטינים בחשד שהשתתפו בעימותים. לדברי יוסף אל טוענה, רכז החינוך בעיריית רהט אשר נכח בזירת האירוע, המשטרה פעלה באגרסיביות פיזית ומילולית כלפי תלמידים ומחנכים. דבריו מקבלים חיזוק גם מדובר המועצה קאד אבו אלקיאן אשר אמר כי "השוטרים באו בעבריינות איומה ונכנסו לתחומי בית הספר והחלו להרביץ לתלמידים". לדבריו, רק שוטר אחד ולא שישה נפצעו בעימותים ותלמידים נפגעו מחרדה ופונו לבתי חולים באזור. מהמשטרה נמסר כי הטענות על התנהגות אגרסיבית של המשטרה אינן מוכרות.

ועדי ההורים בחורה השביתו את הלימודים וכל התלמידים פונו מבית הספר המדובר. ענבל לוי מרדיו דרום דווחה כי ועדי ההורים ביישוב יתכנסו כדי לבחון נקיטת צעדים בעקבות התקרית. ועד ההורים הבהיר כי הבעיה היא לא עם החיפוש עצמו. "הכעס הוא מהצורה הפרטיזנית שבה זה התנהל באמצע ההפסקה", נמסר מהוועד.

  • עוד באותו נושא:
  • חורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully