וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בניצנים: "אנס ודרס את הנערה למוות"

רמי שני

19.10.2009 / 12:57

ניקולאי דורושב בן ה-26 מואשם שאנס את לאה דרנקין בת ה-15 בעת שהייתה במצב שכרות. לאחר שהתעוררה וצעקה חנק אותה למוות. לאחר הרצח, השליך את גופתה ודרס אותה עם רכבו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד ניקולאי דורושב, בן 26, באשמה של אינוס ורצח של לאה דרנקין, בת ה-15 מאשקלון. בכתב האישום מתואר כיצד דורושב אנס את דרנקין בעת שהייתה שיכורה וחסרת הכרה, וכיצד רצח אותה לאחר שהתעוררה בעת האונס. עוד מפורט כי דורושב השליך את גופתה של דרנקין לאחר הרצח, ודרס אותה עם מכוניתו.

מכתב האישום עולה שהשניים שהו במסיבה ליד היכל הספורט באשקלון שם הם שתו משקאות משכרים. בתום המסיבה ביקשו מספר משתתפים מדורושב להסיע אותם לביתם ברכבו. הוא הסכים והסיע אותם. דרנקין אמרה לו שהיא אינה חשה בטוב וביקשה לנוח במכונית עד שיסעו. לאחר שדורושב פיזר את משתתפי המסיבה שנסעו עימו בבתיהם הוא החליט לנצל את מצב החולשה בו הייתה הנערה ונסע אל מחוץ לאשקלון, לאזור גבעה 69 ליד קיבוץ ניצנים שם אנס אותה.

על פי כתב האישום, במהלך האונס התעוררה דרנקין והחלה להיאבק עימו ולצרוח שהיא רק בת 15 ושהיא תתלונן נגדו במשטרה. בשלב הזה הבין דורושב שהוא עלול להיות מאושם באינוס והחליט לרצוח אותה. הוא כיסה את פיה ואפה בידו האחת וחנק אותה בידו השנייה עד שגרם למותה. אח"כ השליך אותה על הגבעה, כיסה אותה בחול ודרס אותה ברכבו.

יחד עם כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את דורושב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. יצויין שדורושב הודה בביצוע המעשים ואף שיחזר אותם זמן קצר לאחר שנתפס באשקלון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully