וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסועדים נדהמו: עובד המטבח חולה בצרעת

איילה חננאל

9.8.2009 / 20:25

אנשי יחידת עוז הגיעו למסעדה בהרצליה וגילו עובד זר מחוף השנהב שחולה במחלה המדבקת. ההערכה היא כי 95% מהאוכלוסיה מחוסנים באופן טבעי נגד המחלה

אנשי יחידת עוז של משרד הפנים, נדהמו היום (ראשון) לגלות כי במהלך ביקורת שגרתית שערכו באזור בתי המלון והמסעדות של הרצליה, כי אזרח חוף השנהב הנמצא בארץ משנת 2007, חולה במחלת הצרעת.

אנשי היחידה נכנסו למסעדה הסמוכה למלון דן אכדיה בטיילת העיר ומצאו בין עובדי המטבח את האיש. כאשר העובד התבקש להציג בפני אנשי היחידה את מסמכיו ואת אשרות השהייה שלו, נמצאו בין המסמכים טפסים המעידים על כך שהוא חולה בצרעת ושהוא עובר טיפולים במרפאה.

מאחר ומדובר במחלה שאינה שכיחה ומדבקת, החליטו אנשי היחידה של משרד הפנים להודיע למשרד הבריאות על מחלתו האיש וכעבור זמן קצר קיבלו אנשי היחידה אישור על כך שהאיש אכן חולה במחלה. עקב מצבו הרפואי, החליטו אנשי יחידת עוז שלא לעצרו עד לבירור מעמדו החוקי ולשחרר אותו.

לאורך ההיסטוריה נחשבה מחלת הצרעת (או בשמה המודרני "הנסן") כמחלה חשוכת מרפא. מדובר במחלה זיהומית הנגרמת על ידי חיידק והיא יכולה להוביל לעיוותים בגוף ועל העור. נכון להיום, אין שום מידע כיצד המחלה עוברת מאדם לאדם, אך ישנה סברה כי החיידק עובר דרך שיעול או התעטשות. עם זאת, שיעור ההדבקה במחלה נמוך מאוד, מפני ש-95% מהאוכלוסיה מחוסנים באופן טבעי נגד חיידק המחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully