וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרופ' בעברית הטריד מינית סטודנטיות

נתיב נחמני

30.7.2008 / 17:01

פרופסור בן ארי מהאוניברסיטה העברית בירושלים חשוד כי במשך שנים התנה קבלת כספים למחקרים בביצוע מעשים מגונים ובקיום יחסי מין

פרופסור אייל בן ארי, בן 60, מהחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, נעצר היום (רביעי) בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בסטודנטיות אותן לימד במסגרת עבודתו באוניברסיטה. בתום חקירתו הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם שוחרר בתנאים מגבילים.

פרופסור בן ארי חשוד כי נהג לסחוט מינית את הסטודנטיות במשך למעלה מ-15 שנים. על פי החשד, הוא הטריד מינית את הסטודנטיות שהגיעו אליו על מנת שיאשר תקציבים למחקרים שלהן. בן ארי התנה את קבלת הכספים בביצוע מעשים מגונים.

החקירה נפתחה לפני כשלושה שבועות, כשמכתב אנונימי הגיע לידי חוקרי המשטרה, בו נכתב על מעלליו של הפרופסור. חוקרי המשטרה חושדים, כי בנוסף למעשים מגונים שביצע, ייתכן כי אף סחט מאותן הנשים יחסי מין מלאים.

על פי המשטרה, בחקירתו הבוקר בן ארי קשר את עצמו לחלק מהמעשים שיוחסו לו. במקביל, גבו החוקרים עדויות ממספר סטודנטיות שפעלו תחתיו וצפוי כי בשל התקופה הארוכה בה ביצע על פי החשד את המעשים, ישנן נשים רבות שטרם נחקרו. בתום הדיון בבית המשפט, שוחרר בן ארי לבקשת המשטרה בתנאים מגבילים, בהם הרחקה מהאוניברסיטה והפקדת דרכונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully