וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: יכולתי לאנוס אבל עצרתי את עצמי

22.12.2006 / 11:19

בראיון ראשון ל"7 ימים" של ידיעות אחרונות, סיפר האנס הסדרתי על הבריחה וערב התפיסה: העדפתי למות מאשר שיציגו אותי לראווה

"היו לי הזדמנויות לברוח. רציתי להוכיח שסתם שמו אותי תחת ההגדרה של סג"ב (סיכון גבוה לבריחה)", כך סיפר לראשונה האנס הסדרתי בני סלע למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות.

סלע סיפר בפעם הראשונה את גרסתו לערב בו נתפס, ואמר כי "העדפתי להיות מת, שיירו בי - ולא להיות בסיטואציה שבה הייתי, שהציגו אותי לראווה".

סלע סיפר בראיון, כי המחשבה על לברוח נולדה לאור מה שהוא כינה "רשלנות שוטרי הליווי". כשנשאל מדוע לבש שתי מערכות בגדים, ענה: "שטויות. אפילו עכשיו אני לבוש בשני סטים של בגדים. זה בגלל שאני קטן ורזה וקר לי. יש הרבה אסירים שעושים את זה כמוני".

סלע התוודה, כי במהלך השבועיים בהם נמלט מהשוטרים, הוא לא תקף אף אישה למרות שהיו בידיו הזדמנויות. "עוד באותו ערב שישי שברחתי, הצצתי לחלון של בית באזור תל אביב כדי לראות חדשות, ויצא לי לראות אישה שחיה בגפה. אם הייתי רוצה הייתי יכול להיכנס לשם ולתקוף אותה. היא לא היחידה. במהלך הבריחה שלי יצא לי לפגוש הרבה נשים לבדן... היו כמה מקרים שרציתי להשיג אותן, אבל עצרתי את עצמי".

סלע סיפר על ההתעללות שעבר בכלא. הוא טען כי הייתה לו בעיה עם סוהר שהיה מתעלל בו: "הוא לא סבל אותי בגלל העבירות המיניות שבהן הורשעתי". הוא סיפר עוד, כי "הייתה לי תחושה, שרק בגלל שקוראים לי בני סלע דמי הפקר, ומותר לאנשים לעשות לי כל מה שבא להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully