וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המכתב מבטא אי אמון בעורך מעריב שהפך לבובה"

לירון מרוז

18.4.2001 / 7:49

כך אמר בכיר במעריב לוואלה! חדשות על מכתב המחאה שנשלח לעורך יעקב ארז עקב פיטורי משה נגבי; בין החותמים: ראש מערכת החדשות עמוס רגב, הכתב בן כספית וראש הדסק רפי מן

קולות המחאה נגד פיטורי הפרשן המשפטי של עיתון "מעריב", משה נגבי, הולכים וגוברים והגיעו עד לראש הפירמידה בעיתון. בכירים במעריב חתמו אתמול על מכתב מחאה בו הם יוצאים נגד הפסקת עבודתו של הפרשן.

בין החתומים על העצומה ראש מערכת החדשות עמוס רגב, ראש הדסק, רפי מן, רכזי הכתבים יורם אבגר ואודי רבינוביץ', הכתב המדיני בן כספית, הפרשן חמי שלו, עורך חדשות החוץ אריק בכר ובכירים נוספים במערכת החדשות. אנשי דסק הכלכלה ובראשם העורך משה פרל לא הצטרפו למחאה, וכן עורך מוסף השבת אבי בטלהיים.

מכתב המחאה הופנה לעורך העיתון יעקב ארז ולא למו"ל עופר נמרודי מכיוון שארז הוא זה שפיטר מעשית את נגבי. נוסח המכתב הגיע אתמול לידי וואלה! חדשות: "אל העורך הראשי יעקב ארז, אנו רוצים להביע בפניך את מחאתנו על פיטוריו של הפרשן המשפטי משה נגבי. אנו סבורים כי לא היתה סיבה מקצועית שהצדיקה את פיטוריו". בכיר בעיתון אמר לוואלה! חדשות כי "המכתב מבטא אי אמון בעורך הראשי שהפך לבובה בידי הבעלים ודרדר את העיתון".

בשיחה עם וואלה! חדשות אישר ארז כי המכתב הגיע לידיו וכי חתומים עליו בכירים בעיתון, בעיקר מדסק החדשות. ארז סירב לומר מה בכוונתו לעשות בנדון. לדבריו זהו "עניין פנימי של העיתון". ראש הדסק, רפי מן, מסר כי אינו מגיב על עניינים פנימיים של "מעריב". ראש מערכת החדשות, עמוס רגב, שוהה בחו"ל ולא ניתן להשיג את תגובתו.

גם ב"הארץ" מזדהים עם נגבי

אמש פורסם כי 40 עיתונאים, חברי מערכת עיתון "הארץ", חתמו על מכתב הזדהות עם משה נגבי, ביניהם: מיכאל הנדלזלץ, ציפי שוחט, עקיבא אלדר, יוסף אלגזי ורמי רוטהולץ.

במקביל לכך התאספו היום כמה עשרות צעירים, רובם המכריע סטודנטים לתקשורת, ליד בית מעריב בתל אביב במחאה על פיטורי נגבי. הם נשאו כרזות עליהן נכתב "מעריב עיתון עם מאפיה", "נמרודי - רואים לך" ו"משה נגבי התרופה". בנוסף הם חילקו לעוברים ושבים ניירות בהם טענו כי נגבי פוטר "בשל סירובו להיות כתב החצר של בעלי העיתון".

הנוכחים קראו לעוברים ושבים להחרים את מעריב והבטיחו כי כשיגמרו את לימודיהם לא יעבדו בעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully