וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים עיכבו אמבולנס עם לב מיועד להשתלה

28.4.2003 / 10:22

השוטרים חשדו כי הרכב גנוב; בעקבות העיכוב איחר האמבולנס ברבע שעה; רק לאחר התערבות הרופא שהיה ברכב התירו השוטרים לנהג להמשיך בדרכו; המנתח: עיכוב נוסף היה מסכן את חיי החולה

אמבולנס ובו לב המיועד להשתלה עוכב שלשום על ידי שוטרים ליד לזיכרון יעקב מחשד שהרכב גנוב. האמבולנס יצא מתל השומר ב-3:00 לפנות בוקר לנהריה כדי להביא משם לב שנועד להשתלה בגופו של חולה הלב, אילן רדקו.

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי ברמזור בזיכרון יעקב עצר אותו רכב אזרחי מסוג הונדה והשוטרים שבו הורו לו לעצור. "השוטר בא אליי בטענות: למה אנחנו לא נוסעים בכביש החוף ולמה על האמבולנס כתוב ירקון שזה באיזור המרכז?", סיפר הנהג, אדי גרמן. לאחר שהסביר לי כי בחר לנסוע דרך ואדי מילק כי זו הדרך הקצרה ביותר, הורה לו לתדהמתו השוטר, לעמוד בצד לצורך בדיקת רישיונות.

רק לאחר התערבותו של המנתח שהיה על האמבולנס השתכנע השוטר להתיר לרכב להמשיך בדרכו. בגלל העיכוב של השוטר הגיע האמבולנס באיחור של רבע שעה והמנתח, ד"ר יעקב לביא, הסביר כי אם האמבולנס היה מתעכב יותר, חיי המושתל היו בסכנה.

דוברת המשטרה מסרה בתגובה: "השוטרים סברו כי מדובר באמבולנס גנוב. לאחר שהתברר כי האמבולנס בדרכו להשתלה, איפשר הקצין לאמבולנס להמשיך בדרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully