וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל עמיר יעיד לטובת אבישי רביב

13.12.2002 / 7:42

רוצחו של ראש הממשלה רבין יעיד כי סוכן השב"כ לא ידע על כוונותיו; חוקר בכיר העיד כי רביב הודה ששמע את עמיר מתבטא בנושא; חגי עמיר סירב לשתף פעולה עם התביעה במשפט

יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, יעיד בשבוע הבא לטובת סוכן השב"כ, אבישי רביב, הנאשם באי מניעת הרצח. "ידיעות אחרונות" מפרסם כי בעדותו ביום רביעי צפוי עמיר לומר לבית המשפט השלום בירושלים שרביב לא ידע על כוונתו לרצוח את רבין.

רביב, שהתיידד עם עמיר בתקופת לימודיו באוניברסיטת בר אילן, מואשם כי ידע כוונתו לרצוח את ראש הממשלה ולא דיווח על כך למפעיליו בשב"כ. עד כה העידו במשפט רביב עדי התביעה, בהם בכירים בשב"כ. אחת העדויות הדרמטיות ביותר במהלך המשפט היתה של החוקר הבכיר בפרשה, שסיפר כי רביב הודה כי "שמע את עמיר מתבטא בנושא דין רודף ואומר שיהרוג את רבין".

ביום ראשון הקרוב יפתח פרק ההגנה במשפטו של אבישי רביב וסניגוריו החליטו לזמן, כאמור, את יגאל עמיר לחקירה. פרקליטיו של רביב הגיעו השבוע לכלאו של עמיר כדי לדון עימו בנושא עדותו. שלשום הודיע להם האסיר כי החליט להעיד לטובת רביב.

הפגישה בכלא נערכה לאחר שהתביעה במשפט סירבה להגיש לסניגוריה הודאות שמסר יגאל עמיר מיד לאחר הרצח, בחקירתו בשב"כ ובמשטרה. בסניגוריה מצביעים על הבדלי גרסאות באשר למעורבותו של רביב בפרשה בעדויות שמסר עמיר. לפני כחודשיים זימנה התביעה את חגי עמיר כעד מטעמה במשפט, אך הוא סירב לשתף פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully