וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נפצע מיידוי אבנים לעבר אוטובוס בנגב: "מפחיד כמו פיגוע"

5.2.2018 / 0:28

כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר חשודים בהשלכת האבנים. תושבי המקום טוענים כי בני נוער מהמגזר הבדואי המתגוררים באזור אחראים לביצוע המעשה. נהג האוטובוס: "זה קורה מדי שבוע ולא זוכה לפרסום. עד שלא יקרה אסון אף אחד לא יתעורר"

צילום: חדשות MivzakLive, עריכה: יוסי אלטר
אלמונים יידו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לאום בטין ונמלטו; פצוע קל טופל בזירה. אתר רשמי
זירת האירוע, הערב/אתר רשמי

אדם נפצע קל לאחר שאבנים הושלכו הערב (ראשון) לעבר אוטובוס של חברת "מטרופולין" בכביש 60, סמוך לצומת שוקת שבדרום, בזמן שהיה בדרכו מבאר שבע למיתר. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר חשודים במעשה. בשלב זה לא ברור מהו הרקע לאירוע.

במסגרת חקירת האירוע, במשטרה עושים שימוש באמצעים שונים במישור הגלוי והמודיעיני כדי לאתר את החשודים. תושבי האזור טענו כי צעירים מהמגזר הבדואי הם אלו שעומדים מאחורי המעשים. לדברי התושבים, הצעירים יידו עשרות פעמים אבנים לעבר אוטובסים ורכבים שנוסעים בכביש.

"ישבתי עם החברים שלי בספסל האחורי של האוטובוס בזמן שהאירוע התרחש", סיפר לוואלה! NEWS אחד מהנוסעים באוטובוס. "דיברנו, צחקנו והגענו לאזור חשוך. פתאום שמענו רעש חזק, התנפצות של זכוכיות. אנשים צעקו והיתה בהלה. הנהג נסע מיד לתחנת משטרת העיירות. זה היה ממש מפחיד, כמו פיגוע".

עוד בוואלה! NEWS:
לפיד, סקרים והמשבר הבא: בקואליציה מסתייגים מהכרה בלימוד תורה כערך יסוד
כבר ב-2014, שרה נתניהו חששה מהקלטות: "זו בגידה באמון, ראה הוזהרת"
משפחת חלימי על הרשעת רוצח בתם: "צדק למיכל ולשמה"

הכפר ערואר בנגב – ממנו יצא הבדואי שחצה את הגבול לעזה. שי מכלוף
התושבים: צעירי המגזר הבדואי אחראים למעשים/שי מכלוף

נהג האוטובוס טען כי מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה פעמים רבות ואף מתח ביקורת נגד הרשויות בנושא. "הנסיעה בשעות החשכה בציר הזה נהיתה מפחידה כמו נסיעה באיו"ש", אמר. "אתה לא יודע מאיפה תגיע האבן הבא". לדברי הנהג, אירועים מסוג זה חוזרים על עצמם מדי שבוע, ולרוב לא זוכים לפרסום. "עד שלא יהיה אסון אף אחד לא יתעורר", הוסיף. "המשטרה רק ממלאת דוח ובזה זה נגמר".

לפני כשלושה חודשים יודו אבנים לעבר אוטובוס בכביש 25 סמוך לערערה בנגב. שוטרים שהוקפצו למקום החלו בתחקור ממצאים ובאיסוף ריאיות בזירה.

במהלך התחקור עלה כי שלושה בני נוער שהיו עם אופניים יידו אבנים לעבר האוטובוס ונמלטו מהמקום. בתום חיפושים שנערכו באזור הפזורה הבדואית, נעצרו שני בני נוער בחשד שהם יידו את האבנים. האופנים שעל פי החשד שימשו את השניים, נמצאו לאחר שהוסלקו באחד המחסנים.

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully