וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולך בבית וקורא לאבא": המציאות החדשה של משפחת השוטר שמת מול בנו

17.1.2018 / 13:06

האבל הפתאומי שפקד את משפחת שלוש מביא מאות שוטרים אל הבית במזכרת בתיה, שם מירר בנו בן השלוש בבכי בכיסא ההאכלה בעוד אביו שוכב, מחוסר הכרה, לאחר שלקה בלבו. "הוא היה כל החיים שלו. הוא מחכה שאבא יחזור. אנחנו לא מבינים את זה", סיפר אחיו

עריכה: תום זואילי ויוסי אלטר

יומיים חלפו מאז שהתמוטט רב-פקד ירון שלוש לעיני בנו הפעוט שישב בכיסא ההאכלה. המוות הפתאומי – תוצאה של אירוע לב – שהתגלה לחבריו ליחידה כשפרצו לדירה במזכרת בתיה, למשמע הבכי של בנו. "הוא מסתובב בבית וקורא כל הזמן בשם של אבא", מספר אחיו של שלוש, יוסי. "מהרגע שהוא נולד, הוא היה כל החיים שלו. ברגע שאחי היה מגיע הביתה מהעבודה הוא היה סביבו, עכשיו הוא מרגיש שמשהו קרה לאבא והוא פשוט מחכה שהוא יחזור אליו".

לדבריו, "הוא ישב על הכיסא וראה שאבא שלו התמוטט. הוא צרח לעזרה כי הוא לא הבין מן הסתם מה קרה לאבא, למה הוא לא קם ולמה הוא לא ניגש אליו. כשהפרמדיק הראשון הגיע לדירה אחי כבר היה מת. ניסיונות ההחייאה לא צלחו. אנחנו עוד שואלים שאלות ומנסים להבין".

ירון שלוש, קצין משטרה שמת לצד בנו, עם משפחתו. -, מערכת וואלה! NEWS
שלוש, אשתו ובנו בן השלוש/מערכת וואלה! NEWS, -

אל בית משפחת שלוש באשקלון מגיעים מאות מנחמים, רבים מהם שוטרים. "אחי אהב את המשטרה. הוא היה מסור לעבודה", מספר יוסי. "היינו יותר משני אחים, היינו חברים בנפש. רצה הגורל ובקורס הקצינים בבה"ד 1 שובצנו שנינו באותה מחלקה והעברנו את הקורס ביחד. אחר כך, כשהפכנו לקצינים, חלקנו דירה משותפת ואז למדתי להכיר אותו יותר. הייתה לו תמימות כובשת".

חבריו של ירון במרחב השרון הכינו הבוקר מעין אנדרטה מאולתרת במרחב. אחד תלה תמונות ושוטר אחר כתב כמה מילים. לא מעט שוטרים ושוטרות הגיעו להדליק נרות זיכרון לזכר חברם. "הוא כבש כאן את לבבות כולם. הוא היה איש נעים הליכות. כולם אהבו אותו", סיפר אחד הקצינים במרחב השרון. "הותיר אחריו שלושה ילדים, אבל את ילדו הרביעי לא הכיר שייוולד בקרוב".

שלוש, בן 45, שירת במרחב שרון ונחשב לקצין מוערך במשטרה, בה שימש כסגן ראש אגף המבצעים במרחב שרון קודם לכן שירת בתחנת ראשון לציון. כשהתמוטט, שאשתו - גם היא שוטרת, בתחנת יבנה - הייתה בסיור לימודי מטעם היחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully