וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מועצה בקריית אונו נחשפה: הוטרדתי מינית - וניסו להשתיק אותי

13.12.2017 / 8:15

ליאת ארבל התלוננה בעירייה כי חבר מועצה כפה עליה מגע אינטימי. ולאחר שלטענתה הותקפה על ידי נציגי העירייה והתלונה הושתקה - הגישה תלונה במשטרה. "מוטרדת מהמחשבה שנשים נוספות יפגעו", אמרה. בהקלטות שנחשפות בוואלה! NEWS נשמע העימות ביניהם שבו טען: "נעשה בצחוק"

צילום: סרטוני גולשים ואילוסטרציה, עריכה: שניר דבוש

חברת מועצת עיריית קריית אונו ליאת ארבל הגישה לפני כשבועיים תלונה במשטרה על הטרדה מינית מצד חבר מועצה. זאת, לטענתה לאחר שפנייתה בנושא לממונה בעירייה על הטרדות מיניות נפלה על אוזניים ערלות. לטענת ארבל, התקרית התרחשה לפני חודשיים כשחבר המועצה ניסה לכפות את עצמו עליה. למרות תיעוד המקרה לכאורה, שנמצא ברשותה, היא טוענת כי העירייה לא נקטה בצעדים כלשהם נגדו.

לטענת ארבל בזמן שחבר המועצה והיא חלפו זו על פני זה במסדרון העירייה, הוא התקרב אליה ושפתיו כמעט נגעו בשפתיה כשלטענה ניסה להעביר עוגיה מפיו אל פיה. בהקלטת שיחה שקיימה חברת המועצה בזמן התקרית היא נשמעת צועקת: "פעם אחרונה בחיים שלך שאתה עושה דבר כזה, אתה מתנהג כמו שיכור". בעקבות זאת התלוננה חברת המועצה בפני הממונה בעירייה על הטרדות מיניות.

עוד בוואלה! NEWS:
לקראת ההצבעה על חוק המרכולים: הקואליציה מתקשה להשיג רוב
"המחבל מניו יורק טען בחקירתו כי פעל בתגובה לפעולות ישראל בעזה"
פוטין לארדואן באנקרה: "הכרה בירושלים כבירה עלולה להגביר מהומות"

בניין עיריית קריית אונו. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
למרות הקלטות שהיו בידיה, צידדו משפטני העירייה בחבר המועצה. עיריית קריית אונו/מערכת וואלה! NEWS, מתוך ויקיפדיה

כחלק מבדיקת האירועים נערך עימות בין ארבל לבין חבר המועצה בנוכחות נציגי המחלקה המשפטית והממונים על נושא ההטרדות המיניות בעירייה. במהלך העימות טען חבר המועצה שלא הייתה לו כל כוונת זדון בעת המעשה, וכי מדובר בהתנהגות אופיינית לחבר המועצה שנעשתה בהלצה שמוכרת למתלוננת. "אנחנו לא מכירים יום וחצי", אמר. "את יודעת שלא אפגע בך".

נציגי המחלקה המשפטית אף צידדו בחבר המועצה לאורך העימות וטענו כי "מדובר בשיחה ידידותית. חשוב לנו להדגיש שהאירוע היה בלי כוונה, כפי שאמר גם חבר המועצה כאן לאורך השיחה". בסוף העימות הורו נציגי המחלקה המשפטית והממונים על ההטרדות המיניות לשני הצדדים "ללבן את האירוע, כדי להימנע מהישנותו בעתיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המתלוננת: "לא נעשה כל ניסיון במועצה לברר את העובדות"

בשל חוסר נקיטת העמדה מצד העירייה החליטה חברת המועצה להגיש תלונה במשטרה נגדו. "במסגרת הליך הבדיקה הפנימי, היועץ המשפטי של העירייה ביקש לקיים שיחת גישור שבה הרגשתי מותקפת שוב כי לתחושתי הוא לא שמר על אובייקטיביות אלא שימש כסנגור של מי שפגע בי", טענה ארבל.

"השיחה עסקה ברובה ברגשות ולא נעשה נסיון לברר את העובדות. כנבחרת ציבור ברור היה לי שאני חייבת לפעול בכל הכלים העומדים לרשותי כדי שהעניין יוברר ויתקבלו המלצות ברורות על מנת שאם אכן יימצא שהייתה כאן התנהגות לא ראויה או הטרדה מינית הדין ימוצה. מדובר באדם שנמצא בקשר עם אוכלוסיות מוחלשות ואני מוטרדת מהמחשבה שנשים נוספות נפגעו או עלולות להיפגע".

מעיריית קריית אונו נמסר: "אנו מכבדים את חברת המועצה ונעניק לה תמיכה וסיוע ככל שנתבקש. לגבי חבר המועצה והתלונה שהגישה חברת המועצה במשטרה בעקבות האירוע נמסר מהעירייה: "משהוגשה תלונה הנושא מצוי לפתחה של המשטרה ונמתין להחלטתה".

את תגובתו של חבר המועצה לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully