וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימו על בני מיעוטים שהיו בקשר עם יהודיות: גל מעצרים בלהב"ה

22.10.2017 / 7:53

15 פעילים מארגון הימין, כולל היו"ר בנצי גופשטיין, עוכבו הלילה לחקירה לאחר פשיטה על בתיהם, בחשד שהתנכלו לבני מיעוטים על רקע טענות ל"התבוללות". עו"ד בן גביר: "המשטרה משמשת כעושת דברם של אנשי השמאל הקיצוני"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, מרכז הסיוע לנפגעי גזענות וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין נעצר הלילה (ראשון) בפשיטה של המשטרה על ביתו, יחד עם 14 פעילים נוספים בארגונו, בחשד כי פעלו לאתר ולאיים על בני מיעוטים שקיימו קשרים עם נערות וצעירות יהודיות. חלקם יובאו בהמשך הבוקר להארכת מעצר.

בלשי היחידה מרכזית של משטרת מחוז ירושלים פשטו הלילה על בתיהם של 15 החשודים באזור ירושלים, מרכז, דרום ויהודה ושומרון, ערכו חיפוש ועיכבו את החשודים לחקירה בחשד לאיומים.

החקירה נפתחה בתחילה כסמויה, על רקע שורת אירועים של תקיפות והתנכלויות לבני מיעוטים בירושלים, על פי החשד על ידי פעילי הארגון, על רקע טענות להתבוללות. במשטרה אמרו כי החקירה והמעצרים נועדו "לגדוע את התופעה" ולמניעת פגיעה על רקע לאומני גזעני מצד פעילי הארגון.

בנצי גופשטיין בעצרת לזכר הרב מאיר כהנא בירושלים, 17 בנובמבר 2016. ערוץ 7
אלירן אהרון, ספק 500
חשד להסתה ואיומים. גופשטיין/ספק 500, ערוץ 7 אלירן אהרון

עורך הדין איתמר בן גביר, המייצג את גופשטיין, האשים כי המשטרה משמשת כעושת דברם של "אנשי השמאל הקיצוני", ועוצרת את פעילי להב"ה ב"מעצר ראוותני" מבלי לזמנם לחקירה. בטוויטר כתב בן גביר כי "שוב משטרת המחשבות בפעולה. חמש לפנות בוקר, פשיטה לילית על ביתו של בנצי גופשטיין ומעצרו בעבירות איומים. לא יכלו להזמין לחקירה בצורה נורמלית?".

האזינו: זוגתו של גופשטיין תומכת בו בריאיון ל-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully