וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים נגד תופעת הליצנים: "החינוך החילוני - מצע רקוב שמפתח רעל"

13.10.2017 / 9:57

בעיתון "יתד נאמן" המייצג את דגל התורה, מצאו את האשם בתופעה שהסעירה את המדינה: "הרוע האנושי שאותו משקים, מקבלים, גוזמים ומטייבים באינטרנט, החינוך החילוני איבד את בלמיו"

ליצנים מפחידים מטילים אימה ברחבי הארץ, אוקטובר 2017/צילום: סרטוני גולשים ופייסבוק, עריכה: יאיר דניאל

תופעת הליצנים המפחידים דעכה בימים האחרונים, אך העיתון החרדי "יתד נאמן" המייצג את סיעת דגל התורה הליטאית בכנסת שבה חברים החכי"ם משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר מצא את האשם בתופעה המוזרה: החינוך החילוני ש"איבד את בלמיו".

במאמר שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון תחת הכותרת "הליצנים האמיתיים שמפחידים" נכתב כי "העובדה שתוך זמן כל כך קצר הצליח עיוות נפשי להפוך לתופעה חברתית מסוכנת ולא קטנת היקף, מצביעה על מצע רקוב חינוכי שעליו מתפתחת פטריית הרעל. הרוע האנושי שאותו משקים, מקבלים, גוזמים ומטייבים באינטרנט, נודע כבר בערוגות מוסדות החינוך הכללים".

תופעת חבורת הליצנים בעפולה ובאר שבע שהובילה לבהלה בעיר.. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"הליצנים האמיתיים שמפחידים"/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

במאמר מובאים נתונים של סקר שהתפרסם לאחרונה על ידי משרד החינוך בהתבסס על תשובותיהם של 26 אלף תלמידים בכל הגילאים "שמציג את פניו המכוערות של 'החינוך' בישראל ולא הרבה השתנה מאז", כלשון המאמר. הסקר מתייחס למעשי אלימות, שתיית אלכוהול וצריכת סמים בקרב בני נוער חילוניים במערכת החינוך. "אי אפשר לטעות במסקנות: עד כמה מערכת חינוכית צריכה לעמול קשה כדי לבנות אדם, מערכת חינוך המבוססת על תורה ומצוות, אינה מייצרת תופעות זוועה כאלה. המרשם שלהם (החינוך החילוני- י"א) הגדיש את תבשיל ומעשי ידיהם טובעים בים של כשלון לימודי עורכי. החינוך החילוני איבד את בלמיו והחלודה משתרגת על הוויתו".

במאמר נכתב עוד נגד החינוך החילוני, בין היתר על כך שכישלונו הוא כמו "צמח מטפס" ועל המלחמה המיותרת בהדתה. "לא רק האלימות בבתי הספר ואובדן הערכים, גם הירידה ברמה הלימודית ובמבחני הדירוג העולמיים הפכו לתג היכר. ה'פרות הקדושות' שלהם כבר הובלו לבית המטבחים של התוצאות, אבל זה לא מונע את מאבקם של הורים במספר מקומות להלחם ב'הדתה' שאיננה קיימת במערכת החינוך".

לסיום, נכתב במאמר כי "הזחילה של עקירת היהדות לתוך המוסדות הממלכתיים וההפקרה של ילדי ישראל לתופעות של עיוותי נפש סאדיסטיים כתוצאה מעזיבת מקורות מים חיים והליכה לחצוב בורות נשברים, נמשכת ומידרדרת לתהומות חדשים ועמוקים יותר. המשטרה תטפל בתופעה הקשה ביד קשה, אבל משרד החינוך חייב לבצע טיפול שורש, להשיל את המסכה מפני הליצנים עם מסכות הד"ר והפרופ', ולעקור מהדור הצעיר את יצר לב האדם הרע מנעוריו בדרך האמיתית והיחידה שיכולה להניב את התוצאה הראויה – חינוך לתורה ולמצוות, למוסר ומידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully