וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ ברכבה של הזמרת מרגלית צנעני באזור; הרקע פלילי

10.1.2017 / 16:17

הזמרת ישבה במסעדה סמוכה בעת שאירע הפיצוץ ברחוב העלייה השנייה במועצה המקומית. לפני שנלקחה לחקירה מסרה לוואלה! NEWS: "הכול בסדר, לך תדע אם זה מטען". עדות ראייה: "שמענו פיצוץ חזק, מיד כולם רצו החוצה". אין נפגעים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

פיצוץ אירע היום (שלישי) במכוניתה של הזמרת מרגלית צנעני ברחוב העלייה השנייה באזור. כוחות גדולים של משטרת מרחב איילון, בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי, כמו גם כוחות כיבוי וצוותי מד"א, הוזעקו למקום. חבלנים של המשטרה שבדקו את כלי הרכב מצאו שרידים של מטען חבלה. לא היו נפגעים.

בר צבי מסרה כי "החקירה נמצא בראשיתה", והבהירה כי אותר מטען קטן במכונית. לפי שעה, לדבריה, החקירה מתמקדת במישור הפלילי. הזמרת, שישבה בעת הפיצוץ במסעדת "אלברט" במרכז המסחרי הסמוך, הועברה לחקירה במרחב איילון. לפני שעזבה את הזירה, מסרה צנעני לוואלה! NEWS: "הכול בסדר, לך תדע אם זה מטען".

עוד בוואלה! NEWS:
איש עסקים במדי אסיר: ג'קי בן זקן התייצב לעדות בבית המשפט
הדס נהרגה בגואטמלה בטיול חייה: "הייתה מאושרת, זה אבדן גדול"
סערת היעדרות שרים מהלוויות: הורים שכולים יסייעו לגיבוש הנוהל החדש

הזמרת מרגלית צנעני לאחר שרכבה הפפוצץ בחניון באזור, 10 בינואר 2017. דודו בכר, הארץ
"היא חייכה ואמרה שהכול בסדר". זירת הפיצוץ, היום/הארץ, דודו בכר
זירת הפיצוץ במכוניתה של הזמרת מרגולית צנעני בחניון באזור, 10 בינואר 2017. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיצוץ באזור, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

בעל המסעדה שבה ישבה צנעני סיפר: "ראינו אותה אחרי, היה עשן ואש. רצנו לראות שאין נפגעים והיה עשן ממכסה המנוע. הבנו שזה כנראה מטען חבלה, כנראה רימון. היא חייכה ואמרה שהכול בסדר". שתי מלצריות במסעדה הוסיפו: "עבדנו ושמענו פיצוץ חזק, מיד כולם רצו החוצה והייתה אש".

צנעני הואשמה בסחיטה באיומים

בשנת 2011 הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את צנעני בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. על צנעני נגזרו 18 חודשי מאסר, מתוכם שישה חודשי עבודות שירות ושנה מאסר על תנאי. לפני מתן גזר הדין אמרה צנעני כי היא "מצטערת מאוד שהגעתי לאן שהגעתי, אני מקווה שהשופט ישפוט אותי בהגינות".

בכתב האישום שהוגש תחילה נגד צנעני, טרם הגיעו סנגוריה להסכם עם הפרקליטות, נטען כי היא סחטה את אטדגי בעקבות סכסוך ביניהם בסיוע של גורמים עברייניים.

בגזר הדין כתב השופט, ד"ר עודד מודריק, כי "עבירה של סחיטה ואיומים גם כשאין לה ביטויים פיזיים היא חותרת מתחת לפני הגנת חירות ההתנהלות העצמית של הפרט, קורבן העבירה. לכן היא חותרת מתחת לפני הרעיון החברתי הבסיסי שכל פרט בחברה רשאי להתנהל כרצונו בתוך כדרים של חוק מבלי שהתנהלותו פוגעת בזולת. מסגרת חברתית שבה כל דאלים גבר, איננה מסגרת חברתית כל עיקר".

השופט ציין כי העונש של עבודות שירות איננו עונש מופרז, אלא משקף כהלכה את האיזונים בין האינטרס הציבורי להילחם בתופעה העבריינית של סחיטה לבין השיקולים הפרטניים של צנעני. התובע, עורך הדין גיא גורן מפרקליטות מחוז תל אביב, תיאר את הקשר בין אטדגי לצנעני, ואמר שהיא חשדה שאינו מדווח לה דיווחי אמת על הכנסותיו של הזמר עומר אדם.

"מעשיה של הנאשמת חמורים", אמר גורן. "היא לא ביצע אותם כלפי 'סתם אדם', אלא כלפי איש סודה שליווה אותה שנים". לדבריו, צנעני "הנמיכה והגבירה" את להבות הסחיטה.

בהכנת הכתבה השתתף אמיר צומר


(עדכון ראשון: 15:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully