וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד האחרון של גיא שנרצח בחיפה: "היה האח הגדול של כולנו"

שלומי גבאי

5.1.2017 / 13:14

מאות הגיעו לבית העלמין במושב עופר שבחוף הכרמל כדי ללוות למנוחות את גיא כפרי, שנרצח בחיפה. "גיא לא יכול היה לפגוע בזבוב", ספדה ידידתו. בסרטון שצולם בערב השנה החדשה הוא נראה חוגג עם חבריו. "אין לנו ספק שזה אירוע לאומני", קבע גיסו

צילום: שירה גיתית זילברמן, עריכה: שניר דבוש

מאות הגיעו היום (חמישי) לבית העלמין במושב עופר שבחוף הכרמל כדי ללוות למנוחות את גיא כפרי, שנרצח שלשום בעיר התחתית שבחיפה. "גיא היה בן טוב ומפנק, כזה שלא יכול היה לפגוע בזבוב, סך הכול הוא רצה שיאהבו אותו, אהב לבלות ולחגוג, הוא היה אח גדול של כולנו, צנוע מאוד, איש שכולו טוב", ספדה לו ידידתו, שירה גיתית זילברמן. בסרטון האחרון שבו תועד הוא נראה חוגג עם חבריו את ערב הסילבסטר.

"מאוד רצינו שהוא ימצא זיווג משורש נשמתו ויקים משפחה, אך לצערנו הוא לא זכה לכך", הוסיפה ידידתו. מאז יום שלישי המשטרה עורכת חיפושים אחר החשוד ברצח שנמלט מהזירה. החשד המסתמן מהאירוע הוא לאומני. "אין שום סיכוי שהאירוע הוא פלילי", קבעה זילברמן. גיסו של גיא, שחר דרור, הוסיף כי "אנחנו בטוחים שלא מדובר באירוע על רקע פלילי או אישי, מסתמן שמדובר באירוע על רקע לאומני".

לקריאה נוספת:
יחידות עילית של המשטרה בעיר התחתית: מצוד אחר היורה בחיפה
גיא נורה למוות באמצע הרחוב בחיפה: "אין סיכוי שהסתכסך עם מישהו"
עדת ראייה לירי בחיפה: "הפצוע נפל על הרצפה וצעק: 'ירו בי'"

גיא כפרי. באדיבות המשפחה
החגיגה האחרונה. כפרי וידידה/באדיבות המשפחה

כוחות משטרה גדולים, בהם שוטרים מיחידות עילית, המשיכו אתמול והיום בסריקות בשכונת חליסה שבחיפה, בעקבות התפתחות שחלה בחקירת הרצח שלשום ברחוב הגיבורים. באירוע נורה למוות כפרי, תושב נשר בן 47, ודקות אחדות לפני כן נפצע בינוני יחיאל אילוז, דיין בבית הדין הרבני בעיר. על פרטי התקרית המלאים הוטל צו איסור פרסום.

על אף החיפושים, הציבור בעיר לא נקרא להסתגר בבתים ושגרת החיים נשמרת, ככל הנראה, משום שאינו מוגדר כמסוכן לציבור. זאת, לעומת הפיגוע שאירע ברחוב דיזנגוף שבתל אביב לפני שנה, שלאחריו הורו תושבי העיר להסתגר בבתיהם ואף בוטלו הלימודים, עד ללכידת המחבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלויתו של גיא כפרי במושב עופר. שלומי גבאי
הלווייתו של כפרי, היום/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully