וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאמנים ממשיכים לנקות אורוות: ויאם עמאשה שוחרר מהפועל תל אביב

17.12.2016 / 16:39

אחרי השחרורים של מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' והעזיבה הצפויה של ארון שוינפלד האדומים נפרדו גם מהחלוץ, שהספיק לרשום 25 דקות בלבד בליגת העל העונה. מחר: דיון חירום על המצב הכלכלי

ניב אהרונסון

הפועל תל אביב ממשיכה לשחרר שחקנים מתוך ניסיון להיחלץ מהמצב הכלכלי הקשה. היום (שבת) הודיעו האדומים לוויאם עמאשה כי חוזהו מותר. החלוץ בן ה-31 נקרא לשיחה עם נאמני הקבוצה בה הודיעו לו כי עליו לחפש קבוצה חדשה לקראת חלון ההעברות בינואר. עמאשה ויתר לאדומים על המשכורת האחרונה שטרם הועברה לו, וכן על משכורות נוספות עד סוף העונה.

עוד בנושא:

כבירי הגיש תצהיר כוזב לבקרה? השופט אורנשטיין זימן דיון דחוף
בדרך לפורטוגל? החלוץ אנס מחאמיד זומן למבחנים בבנפיקה ליסבון
שוינפלד הוצא לחל"ת: "דורש טופס העברה חתום כדי שאעבור קבוצה"

חלוץ הפועל תל אביב ויאם עמאשה. ברני ארדוב
עוד אחד עזב. עמאשה/ברני ארדוב

עמאשה, שהצטרף לקבוצה בספטמבר, הספיק לרשום במדי האדומים 73 דקות בגביע הטוטו ו-25 דקות בלבד בליגת העל. הפועל תל אביב הייתה התחנה החמישית שלו בקריירה, אחרי קדנציות בקרית שמונה, אחי נצרת, מכבי חיפה ובני סכנין. הוא השחקן השלישי שמשוחרר מהפועל תל אביב בימים האחרונים. בשבוע שעבר גם מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' שוחררו, וכמו כן ארון שוינפלד הוצא לחופשה ללא תשלום.

מחר יתקיים דיון נוסף בעניינה של הפועל תל אביב בבית משפט השלום. השופט איתן אורנשטיין זימן דיון דחוף, אחרי שקיבל לידיו את דוח מצב על המועדון מהאמנים. בדוח מצוינת בין היתר התוכנית הכלכלית להצלת המועדון, ומוצגים בה הכספים ההכרחיים על מנת שהקבוצה לא תלך לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully