וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ירון הוכנבוים סיים את תפקידו כמאמן מכבי שעריים

22.10.2016 / 20:43

המאמן של נועלת הטבלה שילם את המחיר לאחר ההפסד 2:0 להפועל פתח תקוה ופתיחת העונה הרעה: "לעיתים בכדורגל דברים לא מסתדרים כפי שרוצים". מאמן חדש ימונה בימים הקרובים

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
לא הצליח לנצח אפילו פעם אחת. ירון הוכנבוים/קובי אליהו

מכבי שעריים, נועלת טבלת הליגה הלאומית, הודיעה הערב (שבת) על סיום תפקידו של המאמן ירון הוכנבוים. ההודעה הגיעה לאחר שאתמול הפסידה הקבוצה באצטדיון בנס ציונה 2:0 להפועל פתח תקוה, כשהקהל מחה נגד המאמן וכן נגד המנהל הספורטיבי ניר קלינגר.

מהמועדון הרחובותי נמסר הערב: "אנו מאחלים לירון בהצלחה בהמשך הדרך. בימים הקרובים ימונה מאמן חדש לקבוצה". הוכנבוים מונה רק בקיץ האחרון, אחרי שהחליף את קובי רפואה שעבר לאמן את מכבי פתח תקוה מליגת העל.

הוכנבוים אמר בתגובה: "הייתה לי את הזכות לעבוד במועדון גדול עם קהל נפלא, תומך ואוהב ועם אנשים איכותיים שרוצים להצליח ולהוביל את מכבי שעריים להישגים. לא פתחנו את העונה כפי שציפינו. עשיתי את המקסימום להביא את הקבוצה להציג יכולת טובה ולהביא תוצאות. לעיתים בכדורגל דברים לא מסתדרים כפי שרוצים. זה חלק מהמקצוע. אהבתי כל רגע במועדון ובעבודה עם השחקנים וההנהלה. מאחל לקבוצה המון הצלחה בהמשך בעיקר בגלל האוהדים המדהימים שלה, שמוסיפים הרבה כבוד וצבע לכדורגל שלנו".

שעריים, שחזרה לליגת המשנה אחרי 23 שנות היעדרות, פתחה את העונה עם שלוש נקודות בלבד בשבעה מחזורים והיא עדיין מחפשת את הניצחון הראשון. עד כה כבשה הקבוצה ארבעה שערי ליגה בלבד, כשבגביע הטוטו היא עלתה לרבע הגמר ותארח ביום שלישי את הפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully