וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דחיית בקשתה: שרה נתניהו תערער לבית הדין הארצי לעבודה

10.10.2016 / 13:02

רעיית ראש הממשלה ביקשה לערער על פסק דין בעניינו של גיא אליהו, עובד מעון ראש הממשלה לשעבר, בגין עוגמת נפש והפרת זכויות. לאור דחיית הבקשה על ידי רשם בית הדין לעבודה, היא צפויה לערער

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בית הדין הארצי לעבודה דחה הבוקר (שני) את בקשתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לערער על פסק הדין שניתן בתיק גיא אליהו, עובד מעון ראש הממשלה לשעבר שתביעתו בגין עוגמת נפש והפרת זכויות התקבלה בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים. נתניהו חויבה בהוצאות משפט בסך 3,000 שקלים.

הרשם כאמל אבו קאעוד קבע היום כי נתניהו "יכולה הייתה להגיב לקביעות בדבר העסקה פוגענית לפני שקיבלו אישור בפסק הדין של בית הדין האזורי ומשלא עשתה כן, היא אינה זכאית לערער על קביעות אלו. זאת כמובן, בנוסף לעובדה שבאופן פורמלי, נתניהו אינה צד להליך, שהתנהל בין שני העובדים לשעבר לבין משרד ראש הממשלה ומי שהיה אז סמנכ"ל במשרד וממונה על מעון ראש הממשלה, עזרא סיידוף".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו באירוע אופנה עם נשות מנהיגים, ניו יורק, ספטמבר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
לא מוותרת., תגיש ערעור. שרה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

עוד קבע הרשם אבו קאעוד כי הוא דוחה את בקשתה של נתניהו בשל העובדה שסיכויי הערעור שהוגש על פסק הדין של בית הדין האזורי אינם גבוהים, שכן מדובר בקביעות עובדתיות, שאינן מצדיקות התערבות של בית הדין הארצי.

בתגובה להחלטת בית הדין הארצי לעבודה מסר עו"ד יוסי כהן, בא כוחה של רעיית ראש הממשלה, כי בכוונתו להגיש ערעור על החלטה זו לבית הדין הארצי לעבודה.

הדחייה היום דומה לדחיית בקשתה של נתניהו על ידי רשם בית הדין לערער על הפסיקה בתיק מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה שלפי בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, היה "חשוף לתנאי העסקה פוגעניים". בעקבות דחייה זו הגישה נתניהו ערעור נוסף לבית הדין הארצי לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully