וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת שהגיעה עם אישה לנתב"ג לא תגורש עד קבלת תוצאות בדיקת רקמות

גלית נקש שוהה בנמל התעופה בן גוריון עם תינוקת בת שנה מאז יום שבת. הרשויות חושדות כי התינוקת לא שלה, אלא נקנתה או נחטפה בסרי לנקה. בעקבות פנייה לבית המשפט הוחלט כי היא תעבור בדיקת רקמות, שאותה לא הסכימה עד כה לעבור

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט הבוקר (שלישי) כי גלית נקש, אזרחית ישראלית השוהה בנמל התעופה בן גוריון עם תינוקת בת שנה, תעבור בדיקת רקמות כדי להוכיח שהיא אכן בתה הביולוגית. לפי קביעת בית המשפט, התינוקת לא תגורש עד לקבלת תוצאות הבדיקה, שאותה לא הסכימה נקש עד כה לעבור. עניינה של נקש מוכר לרשויות במדינה מזה כשנה.

נקש נחתה בארץ ביום שבת, אך הרשויות לא הרשו לה להיכנס עם התינוקת משום שחשדו כי היא אינה בתה הביולוגית. הן סברו כי התינוקת נקנתה או נחטפה בסרי לנקה והובאה לארץ, ושנקש ניסתה להבריח אותה לארץ באמצעות אחיה, שנפגש עמה בסרי לנקה.


עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו החליט לא למנות את ראש לשכתו למזכיר הממשלה
ח"כ אמסלם: לאסור קיום חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירות קלות
הרמטכ"ל נתן אור ירוק: עיר הבה"דים בנגב מתרחבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו הנכדה שלי ב-100%". גלית נקש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשרד הפנים נמסר כי "בית המשפט קבע שתתבצע בדיקת רקמות עוד היום ושהתינוקת לא תיכנס לארץ עד לקבלת התוצאות. זאת, לאחר שהשופטת העבירה ביקורת נוקבת על התנהלותה של נקש. כך או כך ולמען הסר ספק, הדרישה לבצע בדיקת רקמות היא דרישת המדינה זה שנה שלמה וההתעקשות של נקש שלא לבצע אותה אינה ברורה עד היום".

נקש עצמה לא התייצבה הבוקר בבית המשפט אף על פי שהוסדרה לה הסעה. רק לאחר שהשופטת סירבה לקבל החלטה בעניינה אלא אם היא תתייצב בבית המשפט, הגיעה נקש לדיון.

עו"ד מתן חודורוב, המייצג את נקש, מסר כי "יש הסכמה של המדינה לביצוע בדיקת רקמות עוד היום בארץ על ידי ד"ר לוינטל". לדבריו, "התוצאות יגיעו ביום שישי, בינתיים יהיה עיכוב ביצוע על ההחלטה והן לא יגורשו מהארץ".

אילנה נקש, סבתה של התינוקת ואמה של גלית, העידה כי היא מרגישה לא טוב בגלל המצב שנוצר. "אבל אני שמחה שזה הולך להסתיים. זו הנכדה שלי ב-100%. דומה לי ודומה לאימא שלה. היא לא נקנתה ולא נחטפה מאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully