וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ למשרדי מס הכנסה וגנב חומרי חקירה נגדו

8.8.2016 / 12:53

תושב חולון שזומן לחקירה במשרדי מס הכנסה בעירו חזר למשרדים בשעת לילה והעמיס עשרות ארגזים עם חומרי חקירה נגדו על משאית. למחרת זוהה במצלמות האבטחה. מעצרו הוארך ב-3 ימים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"החשוד ידע שמס הכנסה והמשטרה בעקבותיו"/ראובן קסטרו

תושב חולון נעצר אתמול (ראשון) בחשד שפרץ למשרדי מס הכנסה וגנב חומרי חקירה שנאספו נגדו. החשוד, אורי לוי, זומן בימים האחרונים לחקירה במשרדי מס הכנסה בעירו בעקבות חקירה המתנהלת נגדו בשבועות האחרונים בחשד להעלמת מס בהיקפים גדולים. במשטרה וברשות המסים חושדים כי בעקבות החקירה הבין לוי כי הסתבך והחליט לפעול בצורה יצירתית לחמוק מרשויות המס. לוי חשוד בשורה של עבירות בהן פריצה למבנה ממשל, שיבוש חקירה וגניבה.


על פי החשד, פרץ לוי בשעת לילה מאוחרת למשרדי מס הכנסה והחל להעמיס את עשרות הארגזים עם חומרי החקירה שנאספו נגדו על משאית שהזמין לחניון. אנשי מס הכנסה שהגיעו למחרת למשרדים נדהמו לגלות את הפריצה והגניבה. כשהביטו בצילומי מצלמות האבטחה הם זיהו לטענתם את לוי כמי שפורץ למבנה.

לאחר הפריצה נעלמו עקבותיו של לוי. אתמול הוא אותר על ידי חוקרי מרחב איילון של משטרת תל אביב ונעצר. באמצעות הסנגורית שלו, עו"ד שירלי ינאי, הכחיש לוי את המיוחס לו. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו. החוקר רס"ב ליאור סלומון סיפר כי "מאז קרות האירוע ועד שעצרנו את החשוד אתמול החשוד ידע שמס הכנסה והמשטרה בעקבותיו". השופטת רונית פוזנסקי כץ האריכה את מעצרו בשלושה ימים, תוך שהיא קובעת בהחלטתה כי "מעשה מסוג זה מלמד על חומרתו ומכאן על המסוכנות של החשוד".

עוד בוואלה! NEWS:
ליצמן: למדנו את הלקח, ניתן לאכול את הקורנפלקס של תלמה
"שימוש בסמים, צלקת לחיים": מחאת משפחות ההרוגות נגד הנהג הדורס
מטפלת החשודה בהסתרת אונס: "לא רציתי לשבור את הילדה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully