וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה לא מגנה": ילדי הנרצחת מראשל"צ בדירת מסתור במימון העירייה

27.5.2016 / 15:54

ילדיה של אנסטסיה רוסנוב, שנרצחה יחד עם בן זוגה, שוהים בדירת מסתור יחד עם סבתם מחשש שהחשוד ברצח - בן זוגה לשעבר של אמם - יאתר אותם ויפגע בהם. "במשטרה אומרים שהם לא מטפלים בהגנה, ובינתיים הם בסכנה"

צילום: טליה קדוש

ילדיה של אנסטסיה רוסנוב, שנרצחה יחד עם בן זוגה, לפי החשד בידי בן זוגה לשעבר, שוהים בימים אלה בדירת מסתור יחד עם סבתם במימון עיריית ראשון לציון – מאחר שהמשטרה לא יכולה לספק להם שמירה והגנה. כמו כן, ראש עיריית ראשון לציון דב צור אישר לממן לשלושה אבטחה, מלבד דירת המסתור שמחוץ לעיר.

כבר חמישה ימים מנהלת המשטרה מצוד אחר בן זוגה של רוסנוב לשעבר, החשוד כי רצח אותה ואת אליעזר קנדינוב ביום שבו שבה ממקלט לנשים מוכות בעקבות איומים שספגה מהחשוד. במשטרת ראשון לציון פעלו באותה עת כדי לאתר את בן הזוג לשעבר ללא הצלחה. כשהגיעה ביום ראשון לביתה, הצליח החשוד לחמוק ממאמצי המשטרה ולארוב לה ולבן זוגה – ולהימלט מבלי להותיר עקבות.

עוד בנושא:
ביקורת במשטרה: "רוצח חמוש מסתובב חופשי – ולא מפרסמים תמונתו"
"עזוב אותה או שתיפגע": העבר האלים של החשוד ברצח הכפול
חשד לרצח כפול: בני זוג כבני 30 נמצאו ירויים בבית בראשון לציון

אלי קאנדינוב  אנסטסיה רוסנוב מפוצלת. פייסבוק, צילום מסך
נרצחו בעוד המשטרה מחפשת אחר החשוד. רוסנוב וקאנדינוב/צילום מסך, פייסבוק

בינתיים, אף ששוכנו מחוץ לעיר, חוששים בני המשפחה כי הרוצח יצליח לאתר אותם ולפגוע בהם. הביקורת הציבורית על מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך גוברת, מאחר שבשל מדיניות של מידור הציבור, לא מתפרסמת תמונתו של החשוד אף שהוא מוגדר עבריין נמלט ומסוכן לציבור עוד מיום שני. חוקרי ימ"ר מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, פנו לאחר הרצח לבית המשפט ומבלי לקיים דיון, הוצא צו איסור פרסום על תמונת החשוד ופרטיו.

בינתיים, אמה של הנרצחת ושני ילדיה הקטנים חוששים שהרוצח ישוב ויפעל הפעם ינסה לפגוע בהם. "הבנו שהם בסכנה, אבל במשטרה אמרו לנו שהם לא מטפלים במתן הגנה", אמר גורם בכיר בעיריית ראשון לציון. "אנחנו מקווים שבמהלך סוף השבוע המשטרה תמצא את הרוצח. בינתיים, החלטנו לא להיות אדישים ולהפקיר את הילדים והסבתא לגורלם, ושכרנו עבורם מקום מקלט מחוץ לעיר, שם הם שוהים תחת אבטחה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת המקום בו גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
זירת הרצח, השבוע/מגד גוזני

הגורם התרעם על ההתנהלות והוסיף כי "זה אבסורד שמחפשים רוצח מסוכן כבר חמישה ימים, ובמהלך החיפושים הוא ביצע רצח כפול, ובמשטרה חושבים שהציבור לא צריך להיות שותף לניסיונות לאתר אותו, מה גם שאיש לא יודע מה הכוונות של הרוצח, ואם הוא מתכוון לשוב ולפעול".

מהמשטרה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully