וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר קרוב של קובי פרץ: "הוא לא אחד שמכניסים לבית סוהר"

17.5.2016 / 12:15

יואב שיינר התייחס לשנתיים המאסר שנגזרו על הזמר ואמר כי הופתע: "חשבנו שיקבל קנס, הוא משלם מחיר כי הוא מפורסם". לדבריו, "התקשורת שפטה אותו ובית המשפט מחא כפיים". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

יואב שיינר, חבר קרוב של קובי פרץ שנדון אתמול (שני) לשנתיים מאסר בפועל בגין העלמות מס, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי גזר הדין הפתיע את הזמר וקרוביו. "חשבנו שהוא יקבל קנס גדול וזהו, אולי חודשיים עבודות שירות. קובי פרץ משלם מחיר כי הוא מפורסם ולא יותר מזה. הוא לא איש שמכניסים לבית סוהר", אמר.

עם זאת, הוא אופטימי ומאמין שערעורו של פרץ יתקבל. "השופטת, בהרבה תיקים דומים של עבירות מס, נתנה עבודות שירות. אם היה נכנס אדם אחר אולי היה הולך לעבודות שירות. התקשורת שפטה את קובי פרץ ובית המשפט מחא כפיים. בית המשפט המחוזי יראה את פני הדברים בצורה שונה. קובי פרץ אחרי אתמול בערב לא הולך לבית הסוהר", אמר שיינר.

לקריאה נוספת:
"הוא מאוד פחד מהכלא": תעשיית המוזיקה מגיבה לגזר הדין של קובי פרץ
שקד מגנה את השתלחות חברו של קובי פרץ בשופטת: "קו אדום"
"שיהיה ברור: עבירות המס של קובי פרץ הן גניבה של ממש"

הזמר קובי פרץ בהקראת גזר דינו בית משפט השלום. אבי כהן
"הוא לא הולך לבית סוהר". פרץ בבית משפט השלום בתל אביב, אתמול/אבי כהן

לדבריו, פרץ סמך את ידיו על האנשים הסובבים אותו ולא התעסק בעניינים פיננסיים. "קובי סמך על מי שהיה אמרגנו ונתן את אמונו בו. הוא הלך בצורה מסודרת לעבודה. חזר, ישן, קם, הלך שוב לעבודה, ולא עסק בכספים. קובי מעולם לא התעסק בדברים כמו חשבונות, קבלות, חוזים".

על האירוע האלים בסוף הדיון, שבו התפרץ אחד מחבריו של פרץ על השופטת, אמר לה כי הוא "גונב מסים ושם זין" ואף איים עליה כי "תשלם על זה", אמר שיינר כי מוטב אם לא היה קורה. "התביישתי במקרה שקרא בתום הקראת גזר הדין. (הוא) ביקש סליחה מבית המשפט והשופטת, והתנצל. הוא ליווה את קובי מהבוקר", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully